Photoshop Sporthoj

Tjo. Jag undrar om någon kan göra fälgarna vita på den här och en bild där fälgstripsen är borta bara så fälgarna är svarta..

Tackar på förhand.:Bugar

Bifogat

• bikepics-1965983-full.jpg
    bikepics-1965983-full.jpg
    251.1 KB · Visningar: 105

Fasen tackar. Ursäkta men kan man får bort fälgstripsen på de vita fälgarna med? Ursäkta, var lite otydlig där...

Edit: Om du eller någon orkar göra fälgarna helvita, är det möjligt att få en bild då också där häcken är vit?

Fan vad jobbig jag känner mig. Får erbjuda ett toppjobb samt ett harem när jag blir vulgärt rik och tar över världen.

/Teo

Last edited:
Fasen tackar. Ursäkta men kan man får bort fälgstripsen på de vita fälgarna med? Ursäkta, var lite otydlig där...

Edit: Om du eller någon orkar göra fälgarna helvita, är det möjligt att få en bild då också där häcken är vit?

Fan vad jobbig jag känner mig. Får erbjuda ett toppjobb samt ett harem när jag blir vulgärt rik och tar över världen.

/Teo

fatta jag rätt nu?:rolleyes:

Bifogat

• vit.jpg
    vit.jpg
    223.5 KB · Visningar: 137
Någon som vill ändra lite lack på min Aprilia?

Gillar RSV4:ans färger så snegla lite på den som inspiration :)

visabild.php

http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Aprilia/RSV4/2009_B/Aprilia_RSV4_Factory_LHS_1280.jpg

Last edited:
Du var ju riktigt grym på detta ser jag, tackar ödmjukast :tummenupp Nu kan ju aldrig min bli lika ball som RSV:n tyvärr :rolleyes: Byta ut det röda mot typ pärlemovit istället kanske? :krama

gjorde några fler snabba. blev tyvärr lite suddiga men så går det när man har bråttom:rolleyes: satsade på enkla linjer så det blir lätt att maskera om man ska måla om:)

Bifogat

• aprilia.jpg
    aprilia.jpg
    152.1 KB · Visningar: 92
  • aprilia4.jpg
    aprilia4.jpg
    150.2 KB · Visningar: 81
  • aprilia3.jpg
    aprilia3.jpg
    149.2 KB · Visningar: 84
  • aprilia2.jpg
    aprilia2.jpg
    149.5 KB · Visningar: 75
lite OT men,
jag borde kunna detta själv men går bet tyvärr,
kan nån fixa ljus kontrast mm i den här bilden?
Dsc01411X.jpg

gjorde några fler snabba. blev tyvärr lite suddiga men så går det när man har bråttom:rolleyes: satsade på enkla linjer så det blir lätt att maskera om man ska måla om:)

Tack å bock!! Ser kanon ut! Dock tror jag att jag kanske inte uttryckte mig tillräckligt bra. Menade Svart som i första bilden + vitt på alla övriga ytor som original är röda :rodnar Men skit samma, ska inte bråka med dig om det :) Får ju ta och lära mig shopa lite själv med. Gillar även de andra med svart samt grå, riktigt snygg kombo :tummenupp

Tack å bock!! Ser kanon ut! Dock tror jag att jag kanske inte uttryckte mig tillräckligt bra. Menade Svart som i första bilden + vitt på alla övriga ytor som original är röda :rodnar Men skit samma, ska inte bråka med dig om det :) Får ju ta och lära mig shopa lite själv med. Gillar även de andra med svart samt grå, riktigt snygg kombo :tummenupp

här ska inget skitas i:tungan

Bifogat

• aprilia.jpg
    aprilia.jpg
    146 KB · Visningar: 138
Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick