Har kollat runt på vad som finns och kommit fram till att det är klart snyggast att inte göra någon cirkuslackning på Duccen . Den här tycker jag är snygg även om den inte är så unik .
Röd ram och fälgar och resten i sidenmatt svart. Helst inga chrom eller metalldetaljer Skulle gärna se gaffelbenen svarta också men då börjar det väl bli för dyrt ?
View attachment 413228
Om du hade skickat en bättre bild på din hoj ( gärna i miljö ) så hade det här blivit snyggare också men det ger väl ändå ett intryck av hur det kan bli ?
Vad tycks ?
View attachment 413229
OK, fast det finns ju dekorplast typ sådan som bl a taxibilar sätter på . View attachment 413249
Här FSN får du några varianter .
View attachment 413250
Har kollat runt på vad som finns och kommit fram till att det är klart snyggast att inte göra någon cirkuslackning på Duccen . Den här tycker jag är snygg även om den inte är så unik .
Röd ram och fälgar och resten i sidenmatt svart. Helst inga chrom eller metalldetaljer Skulle gärna se gaffelbenen svarta också men då börjar det väl bli för dyrt ?
View attachment 413228
Här är en gul variant . Tänk bara på att det måste vara rätt gul . Gå efter Ducatis standardgula .
Blir den för kallt gul är det helt kasst .
( notera förresten att jag har lagt in er rörbit under cutsen som kanske inte finns men som gör rätt mycket på intrycket för att inte ramen ska kännas för kort )
View attachment 413274
Den är jävligt rätt.
Roligt att höra och skoj att kunna hjälpa till . Alltid lättare att bestämma sig när man ser det på bild .
Börjar faktiskt vackla lite själv . Tyckte först att den röda var perfekt men den här blev liksom lite piggare och busigare.
Tackar. Kanske blir lite plottrigt med röd ram då ramen är så kort och det övergår till svart? Annars ganska coolt med ljusgrå/silver ram. Svårt det här.... Är trots allt ganska clean som den är med bara vitt/svart. Vad göra?
Röd ram, svarta fälgar med Röd/vit text i!
Svarta gaflar? Eller guldiga, kanske blir mycket.. Men guldiga gaflar är pörr! och snälla, de grå/silvriga fotpinnar grejerna (enmlgt mig) gör att det ser ut som en KinaMoppe! Visst att de bryter.. Men nej!
Inte guldgafflar !!! Men jag håller med om fotpinnarna, ska vara svarta + plåten bakom också så det går ihop med motorn och det andra .
MENAR DU ATT ÖHLINARE inte är SNYGGA?? Svarta kanske känns lite B, ungefär som den där jäkla fotpinne satsen.. Men det är väl "lätt" gjort att göra en grundbild med ram/fotpinnar/fälgar och sedan pilla med gafflen? Svart, guld eller org!
BTW, kolla hur min framgaffel ser ut på Suzukin, guld/svart! Det är rätt Nice!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|