Photoshop Sporthoj

Funtar på att lacka det röda svart.. Någon kunnig som kan tänka sig leka i PS? Matt/blank :)

Och är det tillomed någon som har bra tips på billigast möjliga sätt att lacka idag?

Tack på förhand :)

DSC_0743.jpg

Tack snälla!
Jag får swisha över en slant till dig!

Orkar du testa att låta tankkåpan vara vit och göra gråa kåpan vid blinkers bara och en med även den främre lyktkåpan. Luftintaget om det går på båda.

93e98a818e05c871b98dfad5b0db908e.jpg

Hej,

Jag har precis köpt en kawasaki mean streak 1500 2002, tänkte nu lacka om den till antingen mattsvart eller blanksvart med nån snygg detalj till. Om nån skulle kunna vara så snäll och fixa svarta fälgar med vit fälgkant och nåt snyggt motiv på dessa två bilder? skicka med hjälmen jag har köpt till för matchning :). Skicka gärna på pm eller mail. snyggast styling skickar jag 50 kr till med swish :)
Bump!
ovanför.jpgSidan.JPGmchjälm.jpg

Last edited:
Nu håller jag på så smått igen med min tvåtaktare och när jag stod med vinkelslipen började jag tänka på färgval. Iofs långt till dess, men ändå kul att tänka på.

Här är bifogat en bild på Tygas kåpor till RS250. Mina kåpor kommer nog inte att bli sådana, men stuket gillar jag. Så, om ni hade fått använda RÖTT, ORANGE, GRÖNT OCH BLÅTT, hur hade ni då färglagt? Det är de färgerna som gäller av olika anledningar. Alla färgerna behöver inte användas. Räcker med två, men gärna tre och går bra med fyra också.
Jag har skickat upp en bild på min hoj också så ni kan tänka in ramen i det hela också. Den ska också lackas i någon av dessa färger.
Någon som är sugen att visualisera sina tankar?

2016-04-16 08.50.46.jpg
2016-04-16 08.50.21.jpg

Last edited:
Här en grov skiss på hur det KAN se ut .
Vill du att jag ska jobba vidare på den eller bara deleta ? :brynad

Bifogat

• 4-färgad skiss 1.jpg
    4-färgad skiss 1.jpg
    323.5 KB · Visningar: 89
Last edited:
Eftersom min ekonomi inte riktigt tillåter ett hojbyte i år ... så behöver jag pimpa Brutalen lite :)

Även om original avgas e skitsnyggt så vill jag ha mera bröööl och ramlade på SC Project ... en så blir det nog ,hittade en stilig bild med ett sådant så den slipper du photoshoppa in ....

Men ... mattsvart foliering av det vita ? (tror det kan bli snyggt att ha röda röven kvar ? )

mv_agusta_brutale_800_crt_exhaust_mv_brutale_scproject_silencieux_scarico_mv_brutale800.jpg

Snyggare än så kan jag inte göra på arbetstiden :3freak
Nån snygg detalj till får du komma på själv så kan vi sätta in den, det finns hur mycket som helst som vi alla uppfattar olika med en snygg detalj :).

Sidan (kopia).jpg

Bifogat

• Sidan.JPG
    Sidan.JPG
    1.6 MB · Visningar: 130
Eftersom min ekonomi inte riktigt tillåter ett hojbyte i år ... så behöver jag pimpa Brutalen lite :)

Även om original avgas e skitsnyggt så vill jag ha mera bröööl och ramlade på SC Project ... en så blir det nog ,hittade en stilig bild med ett sådant så den slipper du photoshoppa in ....

Men ... mattsvart foliering av det vita ? (tror det kan bli snyggt att ha röda röven kvar ? )

View attachment 430699

Kör på fälgaaar :smashaAgusta.jpg

hmmm... röda fälgar vart ju skarpt somfan , å ett rödeloxerat styre
Får börja med slipon och folie , fälgar å grejjer e mera ett vinterprojekt .... om jag nu inte lyckas sälja den innan iofs :) (men kanske behöver annonsera då först :D )

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick