Modifier skrev:2389210Men är du så glömsk ....har ju skickat PM tom.. jaja här kommer den igen då.
/jimpa
Jompa05 skrev:2389264haha men den la jag ju upp för länge sen! hahha du titta mer noga
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2378398&postcount=857
Modifier skrev:2391393Njae, inte riktigt så jag tänkt mig,ska kolla om jag hitttar en bild på ett
exempel jag funderat på.
/jimpa
så deeryamahaR6_03 skrev:2389225någon som kan fixa gula fälgar på hojen ?? funderar på tt lacka om dem
Ringo skrev:2393748Ja det ser ganska pissigt ut, men det får man ta om man sitter uppe halv tre på natten och är förkyld. Om jag förstod det rätt så ville du ha såna swooooshar va?
gjorde ett snabbt försök iallafallSkaD skrev:2394576Okej, nån som kan hjälpa mig?
Allt lila ska bort och vill istället ha ett tema som matchar mitt skinnställ, Orange fälgar och några lätta orange dekaler jag kan klippa ut själv, tanken var att köpa dekalfilm ifrån nån lackfirma på stor rulle och klippa ut enkla mönster och texter att dekorera med då jag betvivlar att de går att hitta färdiga orange dekaler nånstans?
hursom, orange + lite grått eller siver för att följa färgtemat på skinnstället.
fishbone skrev:
Backblade skrev:2394078Hej hej. Här kommer en bild på en hoj liknande min, anledningen varför är att min är lite söndrig och inga kåpor än så länge. Jag satt och funderade på svart hoj med silver inslag på mindre delar. Eller helvit med svarta inslag. Gärna med nån slags mönster nånstans. Jag är tacksam för hjälp.
Backblade skrev:2394078Hej hej. Här kommer en bild på en hoj liknande min, anledningen varför är att min är lite söndrig och inga kåpor än så länge. Jag satt och funderade på svart hoj med silver inslag på mindre delar. Eller helvit med svarta inslag. Gärna med nån slags mönster nånstans. Jag är tacksam för hjälp.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|