Jompa05 skrev:2413720sådär..vad tycker du?.. kan göra fler om du vill?
Den var faktiskt inte så dum hörrududu! (Sorry för det sena svaret) Kan du trycka i lite mer svärta i den? Och med helvita fälgar så kanske jag får stånd här
Jompa05 skrev:2413720sådär..vad tycker du?.. kan göra fler om du vill?
Backblade skrev:2420455Den var faktiskt inte så dum hörrududu! (Sorry för det sena svaret) Kan du trycka i lite mer svärta i den? Och med helvita fälgar så kanske jag får stånd här
ayrton skrev:2413945Tjena någon som kan lägga in en liknande vit racinglinje (som går över Ducatin) på ER-5an?? (Även på framskärmen) Vore görsnällt
Ta den bild ni tycker passar bäst... OBS Linjen ska INTE gå mitt över tanklocket utan som på Ducati, lite vid sidan av. Vilken sida av tanklocket spelar dock ingen roll
Blue_F skrev:2437506lite slarvigt.. men ungefär
AndersJohansson skrev:2434006Fått erbjudande om billig lack, tips någon?
niofemtiofyrarr skrev:2449153Finns det ngn vänlig själ som skulle vilja "lacka" om mina fälgar i samma färg som motorkåpan (typ samma, guldliknande) alternativt enbart röda ekrar.
Ska köpa ensitscuts o funderar även på bukspoiler, tror det kan vara nice.
Jompa05 skrev:2455340just a try
ViktorW. skrev:2423675Under vintern ska jag lackera om min hoj, tänkte svart och kawagrönt, med gröna hjul.
Jag skulle behöva lite snygga förslag som tar mig vidare i mitt tänkande.
Jompa05 skrev:2463724vem svarar du?
Eureka skrev:2463828Jag själv ville ha tonad ruta och nya backspeglar i kolfiber så det blev till att photoshoppa lite så här blev resultatet
Gregorian skrev:2463733Skulle vilja ha lite hjälp med att byta färg på min hoj. Den är svart nu, men funderar på att lacka om den till "Graphite".
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|