Shit! Duktiga killar här
Nytt mission. Ta denna hemglassblåa mc,byt ut alla RIZLA dekaler i gult till WorldClass i rött eller gult.
Väldigt tacksam för hjälp!
Shit! Duktiga killar här
Nytt mission. Ta denna hemglassblåa mc,byt ut alla RIZLA dekaler i gult till WorldClass i rött eller gult.
Väldigt tacksam för hjälp!
Egentligen borde jag ha sovit nu, men tydligen kände jag ett enormt behov av att dutta med färger mitt i natten
Vikket som, här är nåra jag gjorde, jag slängde bilden du hade på Rizlan, den var alldeles för liten för att ta upp min sovtid med...
Jag hittar ingen bild?2740421Är denna omöjlig eller funkar de.
Skulle vilja ha den lackad i samma färg som ramen, oså ett par miniblinkers i bak om de går.
Jag hittar ingen bild?
O dom syns inte heller, növvel....
Jag gjorde en snabb, antingen så var det en dålig bild eller så är din hoj redan svartaaah...där har vi problemet, den första bilden var länkad därifrån... nåt fel på garagebilderna asså..
Jag gjorde en snabb, antingen så var det en dålig bild eller så är din hoj redan svart
Men jag gjorde den mörkare ialla fall.
Kanske så här?
Släng upp nåt plagg oxå så man lixom ser hur det skulle bli...2742183Nån som vill hjälpa mig att göra om denna logga så man kan trycka den i svart på gul bakgrund. Till kläder alltså. En färgstryck eller ev. tvåfärgs.
Låt fantasin flöda.
Kan maila eller msn:a över en bild i rätt format tror jag. Har den i ett gäng olika.
Släng upp nåt plagg oxå så man lixom ser hur det skulle bli...
Om du kan dvs.
Jag slänger upp 2st, nu är det ju bara bytt lite färg, nått annat klarar jag inte riktigt av...
Men iallafall, grått är väl det mest uppenbara, sen en röd svart, för dom tycker jag passar bra mot gult.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|