Thx LiNiC, fick inte till det med den bilden igår. Bra att man har snabb backup!Fixa lite med Holmlunds bild.
Thx LiNiC, fick inte till det med den bilden igår. Bra att man har snabb backup!
Hakar på Jompa jag då
Oj, det såg jag inte eller rättare sagt det tänkte jag inte på. fixar det.. Edit det sen.du får ursäkta mig holmlund för att jag är så jäkla petig. Men på gulddrevet och de svarta har navet fått samma färg. Skulle du möjligen kunna fixa så att navet blir candyrött på de två bilderna? Men jag ska helt klart ha guld eller svart drev.
Tjena photoshoppare!
Skulle ni kunna hjälpa mig att leka med denna bilden.
http://www.ktmduke.de/560smr-seite-06.jpg
Svart/Vitt skulle sitta snyggt, vita fälgar har ja fastnat för. Tanken får vara svart för det går ej att få tag på vit. Ge mig förslag!
//Anton
Fixa lite med Holmlunds bild.
Oj, det såg jag inte eller rättare sagt det tänkte jag inte på. fixar det.. Edit det sen.
Så tror jag att du menade
@ Jompa: Följer även med på din r6-variant. Fast helsvart.
Oj förlåt. jag ska tacka dig med förståss. Kan tyvär inte göra så mycket åt signaturen då jag råkar få med den automatiskt ibland.Nu har du varit lite lat, tycker jag, när du lånade min "design" och bara ändrat det röda till svart, och sen signar med ditt namn
Jadu, frågan är vad som blir bäst. jag tycker själv det svarta men smaken är somNisseNutz skrev:klockrent. Nu är bara frågan vad som blir snyggast? Om man tänker sig den vita modellen med svart respektive guld drev.
Men du behöver inte fixa fler bilder till mig. Känner redan att jag bara tar och tar men kan inte ge nått tillbaka.
Tack för all hjälp
Nej, det är lugnt, jag bara skojarOj förlåt. jag ska tacka dig med förståss. Kan tyvär inte göra så mycket åt signaturen då jag råkar få med den automatiskt ibland.
Tjena photoshoppare!
Skulle ni kunna hjälpa mig att leka med denna bilden.
http://www.ktmduke.de/560smr-seite-06.jpg
Svart/Vitt skulle sitta snyggt, vita fälgar har ja fastnat för. Tanken får vara svart för det går ej att få tag på vit. Ge mig förslag!
//Anton
fick lite inspiration från suzukin på mässan..
bild från mässan, Orginalbild på R6an och min edit..
lägg märke till mitt kolfiberförsök
kommentera gärna
Jävligt snyggt saknar lite mer oranget dock. Några fler detaljer i orange, vet inte vad det skulle vara för något men den är lite för svart fortfarande för mitt tycke.
Här kommer ett förslag Jag satte dit röda dekaler då det ser så enformigt ut med enbart vitt och svart. PS. Jag vet att det är svårt att se alla linjer utmed framskärmen, det blir så med en vit mc på vit bakgrund.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|