jag säger; fråga någon som är mer high-tec i photoshop än vad jag är
kommer inte bli bra om jag ska ge mig på det.. :/
självklart, någon måste ju göra det om det är nån som frågar
Tjena, tänkte om någon kunde ta sig en titt och sätta in vita fälgar på min mc i photoshop. Skulle gärna vilja ser hur det hade sett ut på min hoj.
Folk får gärna säga om det är en bra eller dålig ide!
tack
gjorde om det rätt snabbt så resultatet blev inte så bra men det duger!;P
Tycker dock att du inte behöver fixa vita fälgar på din hoj, Den är redan skit snygg som den är!
En början iaf!
Det här verktyget kan du använda till att hämta färg från andra områden eller bilder.
Tror det kallas för pipett?
Tack, jo, det vet jag! Eller jag anade att det var den, men hur använder jag sen den färgen jag har hämtat? (fel ställd fråga av mig från början )
välj det verktyg du ska ha...pensel, penna, färghinik osv...sen e det bara kludda ppå!
Hejsan!
jag skrev här för ett tag sedan att jag ville ha mina fälgar vita och bad någon färglägga dessa i photoshop.
Nu fick jag en ide och tänkte fråga om någon kunde färglägga fälgarna blåa, dvs samma färg som ramen!
Nå'n som kan hjälpa mig med ett annat färgval på denna hoj? Har redan fått ett par tips i tråden tidigare men skulle gärna vilja se hur det skulle se ut med mattsilver som grund med svarta stripes. Dvs på tank & kuts... Vore toppen!
Håller på så smått ett bygge som förhoppningsvis blir likt och behöver fundera lite på färgval...
Men jag har använt den där color sampler tool och då blir inte färgen den jag väljer.. Är eyedropper tool det bästa man kommer åt med?
Här får du ett hum om hur det ser ut i alla fall (jag tog en annan bild så ser du mer..)
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|