manneman
Guest
Allt är på lack och så som JHE illustrerat kommer slutresultatet att bli.
Jag bugar allra ödmjukaste inför JHE!
Tackar ödmjukast för hjälpen!
Allt är på lack och så som JHE illustrerat kommer slutresultatet att bli.
Du kan bjuda på en bärs nästa gång jag är till ängelholm, vilket förmodligen aldrig kommer hända
Skönt att se att efter 5 år så lever fortfarande denna tråden! När jag får tid över, vilket lär bli om minst 5 år tidigast, så kommer jag tillbaka!
Tjenare!
Detta har i och för sig ingenting med Motorcyklar men tänkte att ni kanske kunde vilja ha en liten annorlunda uppgift och jag har sett ett par liknande i tråden förut.
Det är nämligen så att vi har ett litet projekt i skolan där vi har i uppgift att göra en logga för ett företag mm.
Och det är just loggan jag önskar få lite hjälpa med, logga ska vara ganska enkel och man ska lätt se vad det står.
IRS - innerstadens resursskolor är det ända kravet på vad som ska finnas med i loggan. Annars är utseendet valfritt. Men tänk typ skollogga
Vore schysst om någon snäll själ skulle vilja göra sig besväret
Tjenare!
Detta har i och för sig ingenting med Motorcyklar men tänkte att ni kanske kunde vilja ha en liten annorlunda uppgift och jag har sett ett par liknande i tråden förut.
Det är nämligen så att vi har ett litet projekt i skolan där vi har i uppgift att göra en logga för ett företag mm.
Och det är just loggan jag önskar få lite hjälpa med, logga ska vara ganska enkel och man ska lätt se vad det står.
IRS - innerstadens resursskolor är det ända kravet på vad som ska finnas med i loggan. Annars är utseendet valfritt. Men tänk typ skollogga
Vore schysst om någon snäll själ skulle vilja göra sig besväret
Hahhaha, klart man är smart!
Har pillat en del i photoshop innan och har även gjort lite simpla grejer tidigare i den här tråden. Men just logotypen var ingen seriös uppgift mer för att vi redan har avslutat kursen men har ett par lektioner kvar.
Hade dock dåligt med idéer på just en logotyp, men din var ju helgrym! Jag tackar och bockar!
kunde inte se bilden du la upp, så jag snodde en från ditt "garage"
fan va schysst, finns nämligen ett par blåa motard fälgar till salu här där ja bor, men tror ja ska vänta och se om det kommer upp några svarta, men plasten blev bra! jävligt schysst!
är i lack skedet av mitt projekt och skulle behöva hjälp med att färglägga min hoj enligt bilden eller om någon annan har något snyggt lackförslag? vill slippa lacka tanken... och gärna någon snygg kort ljuddämpare. Blev mycket nu men hoppas någon har tid //Gustav
är i lack skedet av mitt projekt och skulle behöva hjälp med att färglägga min hoj enligt bilden eller om någon annan har något snyggt lackförslag? vill slippa lacka tanken... och gärna någon snygg kort ljuddämpare. Blev mycket nu men hoppas någon har tid //Gustav
Förträffligt arbete ni gör här på tråden
Jag ska skaffa en Firestorm och håller på att bygga om den uppe i huvet.
Funderar på att lacka den vit och eventuellt låta nån lacka motivet jag har på hjälmen (koskallen med färgerna runt den).
Kan någon vänlig själ ge sig på denna så den blir vit och klämma dit skallen oxå...
Lånat bilden från blocket
(fan mkt blänk på hjälmen)
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM