Pickup-besatt.

RellaC

Ny medlem
Gick med
15 Oct 2010
Hoj
Honda CB 750

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det verkar vara den svåraste fälgmodellen som finns att få rotationsriktningen rätt på..
:tungan

Ja, fälgarna är rätt skit, men annars helt perfekt stuk, vettig motor, manuell låda, dragkrok, och lagom bruks finnish. :banana
Bara där finns en skaplig diffbroms med så äre fin fint.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Tjackade dom här och får dom levererade imorgon till min El Camino -70.
Går fan bra nu...
.ostar.jpg

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag har länge letat efter en sådan och såg denna när den var på blocket sist för några månader sen. Då kostade den 60000kr, nu 130000. En bra vinst ägaren räknar med...

Dammsuger dagligen blocket efter pickisar (nörd) och har inte sett denna förut. Sett liknande/likadana men inte med samma miltal som denna vad jag vet.
Men håller med om att 130 lök är lite saftigt för en -93 med IDI-motorn även om den inte verkar gått så långt. Men då finns ju en B-reggad F250 ute med rätta maskinen i för 85 vilken jag skulle välja alla dagar i veckan framför denna.

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda

RellaC

Ny medlem
Gick med
15 Oct 2010
Hoj
Honda CB 750
Dammsuger dagligen blocket efter pickisar (nörd) och har inte sett denna förut. Sett liknande/likadana men inte med samma miltal som denna vad jag vet.
Men håller med om att 130 lök är lite saftigt för en -93 med IDI-motorn även om den inte verkar gått så långt. Men då finns ju en B-reggad F250 ute med rätta maskinen i för 85 vilken jag skulle välja alla dagar i veckan framför denna.

Då är vi jämlikar :)
Jodå jag är tvärsäker, jag var grymt sugen då, eftersom det var rätt pris men jag var för seg och den blev såld.
Priset på den nu är ju löjligt.
Jag har en f250 -88 med 7.3 dieseln nu, men min dröm är en f350 crewcab dually 4x4 med Powerstroke.
Men det är lättare sagt än hittat, särskilt till normala pengar.

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Hoj
Varierar...

Jodå jag är tvärsäker, jag var grymt sugen då, eftersom det var rätt pris men jag var för seg och den blev såld.
Jag har en f250 -88 med 7.3 dieseln nu, men min dröm är en f350 crewcab dually 4x4 med Powerstroke.

Tänkte bara inflika att jag också är säker på att jag såg förra annonsen på den. Har för mig att den bara låg ute 1½ dag.
Samma blocketsjuka här.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj

Åfan ja då är man ju inte själv med pickisbokstavskombination...

Vet bara att det legat ett par stycken med och utan dubbelmontage på från 92-93.

Du ska ha en från -94,5 om du ska få påverstrokaren. Den från -96 som ligger ute nu är fanimej ett bra köp. B-reggad å.

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Denna susade farsan runt i när vi bodde i vietnam.
Tog sig fram för det mesta och fastnade man fanns det winsch.
200143_18540511184_7083_n.jpg

RellaC

Ny medlem
Gick med
15 Oct 2010
Hoj
Honda CB 750
Åfan ja då är man ju inte själv med pickisbokstavskombination...

Vet bara att det legat ett par stycken med och utan dubbelmontage på från 92-93.

Du ska ha en från -94,5 om du ska få påverstrokaren. Den från -96 som ligger ute nu är fanimej ett bra köp. B-reggad å.

Nejdå, PUD har jag också. PickUpDisorder.
Powerstroken verkar vara en mycket trevlig bekantskap, inte för att det är något fel på min 7.3 IDI, men en lite modernare rova, med turbo och bättre automat vore ju kul.
Jag har småkikat lite på 96an faktiskt. Ser fräsch ut, lång flak, 4x4. Det skulle ju täcka mitt behov. Crewcab dually är ju bara för machofaktorn. Är den vettigt prissatt tycker du eller vad får man ge för en powerstroke 4x4 på ett ungefär?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Nejdå, PUD har jag också. PickUpDisorder.
Powerstroken verkar vara en mycket trevlig bekantskap, inte för att det är något fel på min 7.3 IDI, men en lite modernare rova, med turbo och bättre automat vore ju kul.
Jag har småkikat lite på 96an faktiskt. Ser fräsch ut, lång flak, 4x4. Det skulle ju täcka mitt behov. Crewcab dually är ju bara för machofaktorn. Är den vettigt prissatt tycker du eller vad får man ge för en powerstroke 4x4 på ett ungefär?

Jag tycker den verkar helt ok i pris faktiskt. Ser ju fin ut och som sagt b-reggad. En samtida Dodge Ram med cummins skulle antagligen vara dyrare och jag skulle i alla fall hellre välja forden. Men det beror lite på hur man är lagd antar jag.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati