Wihlle
Ny medlem
Det verkar vara den svåraste fälgmodellen som finns att få rotationsriktningen rätt på..
Det verkar vara den svåraste fälgmodellen som finns att få rotationsriktningen rätt på..
Fast bägge du länka var väl 2wd.
http://www.blocket.se/boden/Ford_F350_XL_Tri_Star_4x4_Dually_45011478.htm?ca=12&w=3
Grym bil för någon med C-kort, sitter det snurra på en -93a?
Tjackade dom här och får dom levererade imorgon till min El Camino -70.
Går fan bra nu...
.View attachment 376934
Jag har länge letat efter en sådan och såg denna när den var på blocket sist för några månader sen. Då kostade den 60000kr, nu 130000. En bra vinst ägaren räknar med...
http://www.blocket.se/goteborg/Toyota_Land_Cruiser_3_4D__4WD_90hk__44642622.htm?ca=22&w=3
Andra gången denna ligger ute. Kan bli cool med lite fetare däck och en höjning.
http://www.blocket.se/goteborg/Toyota_Land_Cruiser_3_4D__4WD_90hk__44642622.htm?ca=22&w=3
Andra gången denna ligger ute. Kan bli cool med lite fetare däck och en höjning.
Och en LV-kanon på flaket
Dammsuger dagligen blocket efter pickisar (nörd) och har inte sett denna förut. Sett liknande/likadana men inte med samma miltal som denna vad jag vet.
Men håller med om att 130 lök är lite saftigt för en -93 med IDI-motorn även om den inte verkar gått så långt. Men då finns ju en B-reggad F250 ute med rätta maskinen i för 85 vilken jag skulle välja alla dagar i veckan framför denna.
Dammsuger dagligen blocket efter pickisar (nörd) och har inte sett denna förut. Sett liknande/likadana men inte med samma miltal som denna vad jag vet.
Men håller med om att 130 lök är lite saftigt för en -93 med IDI-motorn även om den inte verkar gått så långt. Men då finns ju en B-reggad F250 ute med rätta maskinen i för 85 vilken jag skulle välja alla dagar i veckan framför denna.
Då är vi jämlikar
Jodå jag är tvärsäker, jag var grymt sugen då, eftersom det var rätt pris men jag var för seg och den blev såld.
Priset på den nu är ju löjligt.
Jag har en f250 -88 med 7.3 dieseln nu, men min dröm är en f350 crewcab dually 4x4 med Powerstroke.
Men det är lättare sagt än hittat, särskilt till normala pengar.
Då är vi jämlikar
Jodå jag är tvärsäker, jag var grymt sugen då, eftersom det var rätt pris men jag var för seg och den blev såld.
Priset på den nu är ju löjligt.
Jag har en f250 -88 med 7.3 dieseln nu, men min dröm är en f350 crewcab dually 4x4 med Powerstroke.
Men det är lättare sagt än hittat, särskilt till normala pengar.
Åfan ja då är man ju inte själv med pickisbokstavskombination...
Vet bara att det legat ett par stycken med och utan dubbelmontage på från 92-93.
Du ska ha en från -94,5 om du ska få påverstrokaren. Den från -96 som ligger ute nu är fanimej ett bra köp. B-reggad å.
Nejdå, PUD har jag också. PickUpDisorder.
Powerstroken verkar vara en mycket trevlig bekantskap, inte för att det är något fel på min 7.3 IDI, men en lite modernare rova, med turbo och bättre automat vore ju kul.
Jag har småkikat lite på 96an faktiskt. Ser fräsch ut, lång flak, 4x4. Det skulle ju täcka mitt behov. Crewcab dually är ju bara för machofaktorn. Är den vettigt prissatt tycker du eller vad får man ge för en powerstroke 4x4 på ett ungefär?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|