Tror han startade en tråd på 4x4sweden ifall nån är intresserad av aset.
Jag måste snart åka över och hämta hem en bil. Hur fuskar man värdet så man får längre tull och moms? Hur mycket modifierad kan den vara men ändå gå igenom reg besiktning? Ska man skita i att försöka fixa allt själv och snacka med någon av alla importörer? Ska man skriva bilen på någon amerikan för att kunna försäkra den där? Man måste ju åka på någon roadtrip. Kanske lägga en hoj på flaket innan man kör in den i containern.
Kryllar av feta bilar.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FORD...7629484?pt=US_Cars_Trucks&hash=item23279063ac
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1971...7002461?pt=US_Cars_Trucks&hash=item2ec5cc655d
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1979...6871336?pt=US_Cars_Trucks&hash=item43b86ba5a8
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1979...0549257?pt=US_Cars_Trucks&hash=item3a7de95e89
Gick just in i tråden för att länka den! Fet som fan.
Tror han startade en tråd på 4x4sweden ifall nån är intresserad av aset.
Ständigt nya eltrams tar aldrig slut..
Nu funkar inte bromsljusen på tjevahäcken k1500 -96. försökte hitta bromsljuskontakten men det gjorde jag ju inte. Nån som vet hur den ser ut och vart den sitter? Eller kan det vara relät? Jag hör inget klick när jag trycker på bromspedalen (från nån kontakt alltså).
Ingen koll på pickisarna, men på ordinära jänkebilar brukar bromsarna kännas bra tills man behöver dem.
Det blir liksom inte mer bromsverkan, fast man trycker så ilskt man orkar.
Nå stannar gör det nog, så det gör ont i näsan. Bara dä finns grepp. Vidare finkännsliga är dom dock inte.
Testa att bromsa fullt från hög fart på bra underlag.
Tror han startade en tråd på 4x4sweden ifall nån är intresserad av aset.
Ständigt nya eltrams tar aldrig slut..
Nu funkar inte bromsljusen på tjevahäcken k1500 -96. försökte hitta bromsljuskontakten men det gjorde jag ju inte. Nån som vet hur den ser ut och vart den sitter? Eller kan det vara relät? Jag hör inget klick när jag trycker på bromspedalen (från nån kontakt alltså).
Sitter ovanför bromspedalen, låda med knapp som påverkas av armen till bromspedalen.
Har ofta typ 6 kablar eller liknande.
Okej tack får kika lite noggrannare, 6st kablar verkar inte allt överdrivet.. Har googlat runt lite och det verkar sitta jävligt illa till man kommer ju inte åt att se ordentligt, får ju typ lyfta ur stolen.
Testat, eller ja hög fart, pickisutväxling, men 100+ iaf.
Ja, väljer man att bygga bilen för blinkande bromsljus blir det lätt många kablar till bromskontakten.
Men särskilt svår att komma åt är den inte.
Du har väl kollat säkringen?
Jo säkringen såg hel och fin ut, får samla mod och ge mig ut i värmen...
Vem kollar vad han ska ha, så vi kan slåss om den sen.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |