Pickup-besatt.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Nu är problemt löst! glappande tändningslås och kass vakumpump. så jävla långsökt!!
En hel sommars felsökande gick typ åt :D

Moahaha men visst är det skönt när man hittar ett fel att åtgärda. Det värsta som kan hända är att man är och rycker i något så börjar den gå fint sen. Då kommer man vara orolig för all framtid.

:fyllisar

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Najs!

Har du någon kontakt eller fixar du det själv? Kommer lägga på lack på min om inte för jäkla länge. Ska laga ett par rostpluttar och sen tänkte jag spraya om den.

Fixar själv.
Då bilen ska användas både till nytta och lite lek på igenvuxna grusvägar så är det inte så noga hur resultatet blir.
Vill inte ha någon lack man sitter och grinar för, varje gång en gren repar upp sidan på bilen.

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Moahaha men visst är det skönt när man hittar ett fel att åtgärda. Det värsta som kan hända är att man är och rycker i något så börjar den gå fint sen. Då kommer man vara orolig för all framtid.

:fyllisar

Ja förhoppningsvis så kommer den fungera en stund nu så jag kan använda åbäket.
Skämde bort henne igår med nya(begangade) kaptensstolar från en cheva van, vart riktigt bra

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
N..näää! En riktig pickis har ju soffa! :fakta

Ja, jo kanske det, men det är smidigare med stolar så att min dotter kan sitta i baksätet med bilbarnstolen, blir liksom lite mer plats då. Och att kunna få använda pickisen som brukisbil känns skoj.

Hade stolar tidigare också, dock var dessa i skinn/galon och utan ac blir de hysteriskt varma så var skönt att bli av med dem

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Har två soffor i min. Samt två ungar med barnstolar. Fungerar bra. Dock lite trångt att få in dom. Men dom är glada för att åka pickis.

Nåja. Bälteskudde med ryggstöd kanske det heter.

Phogelbice

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
Husabürg, Scott
hur lagar du den rost som finns? Har en den större ytor på karossen som kommer behövas åtgärdas innan lack, det är ytrost inget som käkat upp plåten.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Om någon är intresserad...

Jag har en polare som köpt en exakt likadan pickis som min fast röd från Norge (F350, 4X4, Powerstroke, enkelhytt). Den är tullad och klar och han har lagt lite pengar på den. vet inte om den reggats in än men tror den är C-regad. Det som är bra med den är att den gått som brandbil på en mack någonstans så den har endast 6-7 tusen mil på mätaren.

Tror han vill ha en hundring för den.

Synd att det var C-reggat annars hade jag varit spekulant.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Ingen som har en laddning gamla, enkla 8-bultade alufälgar liggandes till övers?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA