Här var det lugnt och stilla.
Hur vet vem vilken växellåda som sitter i en gammal F250 IDI 7.3, årsmodell 1991 tror jag? Måste man krypa under för att se det eller finns det andra möjligheter?
Här var det lugnt och stilla.
Nu svär jag kanske i kyrkan, men finns det inga små nya pickuper? Typ vw caddy?
El camino har alltid stått på önskelistan, men skulle behövt en pendlarvänlig pickis just nu.
Skoda? Fiat strada? Däremot så brukar de inte vara mycket billigare i drift än en tvåhjulsdriven "riktig" pickup, typ hilux.
Vart tog pickis.life vägen?
Finns det en skoda pickup som inte är bortrostad? Fiat hade väl bara massa problem.
Det jag undrar, finns det ingen som tillverkar små pickisar idag?
Undrade detsamma häromdagen, iofs har det väl inte varit någon vidare ruljans där på ett bra tag.
Kanske flaxade iväg likt din avatar?
Med nyinhandlad pickis igen vart jag smått besviken att se att forumet var nere
Nu svär jag kanske i kyrkan, men finns det inga små nya pickuper? Typ vw caddy?
El camino har alltid stått på önskelistan, men skulle behövt en pendlarvänlig pickis just nu.
Ni som kör stora pickups. Hur gör ni när ni ska parkera inne i staden? Måste ni ofta åka omvägar för att hitta parkeringsplats till trucken?
Ni som kör stora pickups. Hur gör ni när ni ska parkera inne i staden? Måste ni ofta åka omvägar för att hitta parkeringsplats till trucken?
Borde fortfarande gå att komma in där. Forumet ligger uppe. Jag har inte haft tid att underhålla det och även sålt Blåfården. Det är så mycket jobbiga botar och skit som reggar sig och då måste man in och knacka kod vilket jag inte kan och polaren som gjort inte har all tid i världen med. Tider förändras, samhällen kollapsar och man jobbar i skrivande stund på en exit plan.Vart tog pickis.life vägen?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|