...och fyrhjulsdriven...
En liten tanke om någon vill köpa bil från Norge, bilar som rullat nära kusten tenderar att ha rostat sönder å det grövsta i ramarna.
Den är ju b reggad?
Den är ju b reggad?
...och fyrhjulsdriven...
En liten tanke om någon vill köpa bil från Norge, bilar som rullat nära kusten tenderar att ha rostat sönder å det grövsta i ramarna.
Kärringmode ON:
Bil ett jag ville köpa på Blocket låg kvar trots att den var såld.
Bil två vinner jag budgivningen på men säljaren hör inte av sig.
Bil tre så svarar inte säljaren på mina mail och inget telefonnummer i annonsen.
Kewken......
Kärringmode OFF
Ultimata zombie-apocalypsbilen! Næstan så man skulle køpa den som bra att ha pryl ifall den andra trucken skulla krångla..
Fast i vårat land måste nog en gammal volvo 740/240 vara att föredra vid en kollaps, en volvo med 4x4, typ en valp så sitter man säkert också!
Fast i vårat land måste nog en gammal volvo 740/240 vara att föredra vid en kollaps, en volvo med 4x4, typ en valp så sitter man säkert också!
Fyrhjulsdriven Volvo Pickup (ombyggd Valp) http://www.blocket.se/vi/56736281.htm
Bensinare... Och i fallet diesel är det en mekanisk pump som tar stryk, skulle man köra på annat än fet diesel.
Sitter hellre i blåfården.
Om man ska leva i ett armageddon i 50 år till tror jag nog det är lättare att hitta delar och hålla liv i en gammal volvo. En vän till farsan har haft sin volvo 240 sen 80talet gick nästan 100k mil innan den rosta bort. Bensin kan man köra på sprit som man kan bränna i källaren när soppan tar slut vilket det nog gör inom några dagar efter undergången. Det är i alla fall så jag tänker, framtiden får väl utvisa.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|