Piercad i bröstet? Se hit.

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Funderar på en stav där, men funderar på hur pass öm man blir dagarna efter?
Givetvis individuellt, men hör gärna hur det upplevts.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
OLDEN skrev:
2335570 Funderar på en stav där, men funderar på hur pass öm man blir dagarna efter?
Har en kompis som gjorde det. Han är inte så tjinkig av sig men han kved så fort nånting kom åt den den första veckan.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Brösten... :gnissla

Det gjorde asskitont att göra dem. Första var ok, den andra som följde strax efter var 100 resor värre. Men jag minns inte att det gjorde speciellt ont dagarna efter.
Däremot var och är det fortfarande inte så trevligt om något hakar i en stav, typ handuk, bh eller så för att jag har bråttom och är okoordinerad... :ajsomfan :brinnerup

Läkningen tog också riktigt lång tid. Nästan ett år, fast jag oftast har stavar istället för ring.

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
OT:
En gammal polare klippte av toppen på ena bröstvårtan när han försökte fånga en fluga med sax...

Det gjorde tydligen ont.

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Lugn skrev:
2335743 OT:
En gammal polare klippte av toppen på ena bröstvårtan när han försökte fånga en fluga med sax...

Det gjorde tydligen ont.

Aj som fan....:gnissla
Stackars snubbe!

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
525 + pitpro 125cc
2xGay.gif

Klantbo

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
Triumph scrambler 1200 xe
Det gör mer ont i bröstvårtan än pilleveken..

Var med in när en polare gjorde i bröstvårtorna och det såg ut och vara allt annat än skönt iaf.

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
OLDEN skrev:
2335570 Funderar på en stav där, men funderar på hur pass öm man blir dagarna efter?

Jag har haft en, tyckte det var ganska bökigt kan tänka mig att det är lättare för tjejer som har bh som skyddar.

Det är ganska lätt att stöta i saker och fastna i dom, tycker att det var en ganska svårläkt piercing. När dessutom fulla :tuttar slet i dom på krogen så att jag började blöda gjorde det inte saken bättre. Jag tog bort min efter ett tag och resultatet var en deformerad bröstvårta :( så jag skulle inte rekommendera nån att göra det.
Polarn hade samma problem fast han klarade sig ifrån att nån slet i dom på krogen han gjorde bägge vårtorna och har dom fortfarande kvar men han har haft en hel del problem med läkning.

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Kommer alltid fram nån gammal klasskamrat o gör turbotutt, då blir de inte lätt :gnissla

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Lugn skrev:
2335743 OT:

Det gjorde tydligen ont.

Att landa på en bröstvårta på asfalt i 40 gör också ont ett tag. Har jag hört... :näsblod

Janet

Guest
Lugn skrev:
2335743 OT:

Det gjorde tydligen ont.
Hahahaha:rofl Fånga en fluga med en sax... Klot

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Lugn skrev:
2335743 OT:

Det gjorde tydligen ont.

:hihi Vilket klant! Min lillebrorsa flög över styret på sin gamla Puch Dakota och rev bort halva bröstvårtan på sin sylvassa sönderrostade framskärm :brinnerup
Och bästa polaren skulle hasa nedför ett träd och fastnade med bröstvårtan på en vass avbruten gren, även där försvann en del :D

Men seriöst, det är faktiskt liiiiite gay med piercad vårta hos en kille. Om inte annat, väldigt mycket Big Brother-2000-talet typ.
På tjejer så är det den näst sexigaste piercingen dock :gnissla

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Det var väl ett jäkla pajkastande av åsikter. Har inte varit förtjust i tanken innan heller, är mer för gaddningar men tjejen tycker det är sexigt och då började jag fundera på det.

Hur som helst, det lät ju dock inte som ngn höjdare om skiten blir deformerad om man tar ut den.

Plåtnicklas du verkar vara lite insatt i ämnet. Några synpunkter?

För övrigt så ska jag på konsert med Dropkick i morron, så det var därför jag undrade ang ömheten.

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Dee_cati skrev:
2337191 :hihi Vilket klant! Min lillebrorsa flög över styret på sin gamla Puch Dakota och rev bort halva bröstvårtan på sin sylvassa sönderrostade framskärm :brinnerup
Och bästa polaren skulle hasa nedför ett träd och fastnade med bröstvårtan på en vass avbruten gren, även där försvann en del :D

Men seriöst, det är faktiskt liiiiite gay med piercad vårta hos en kille. Om inte annat, väldigt mycket Big Brother-2000-talet typ.
På tjejer så är det den näst sexigaste piercingen dock :gnissla

Och den sexigaste piercingen är vad?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll