Piercad i bröstet? Se hit.

Mie

Vart är solen?
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
Sålt den....
gjorde grymt ont.... och hade ont i 1 vecka efteråt. Läkte inte heller som det så jag fick lov att plocka ur den, nu 2 år efter har det fortfarande inte riktigt läkt igen, utan jag kan se hålen :(

BTW så är det grymt sexigt på killar!!!

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Yamaha TTR 600, Honda cr250, Honda cr80 ovh ombyggd virago 535.
Mie skrev:
2344111 gjorde grymt ont.... och hade ont i 1 vecka efteråt. Läkte inte heller som det så jag fick lov att plocka ur den, nu 2 år efter har det fortfarande inte riktigt läkt igen, utan jag kan se hålen :(

Fy fy.. läskigt... Har två kompisar som e percade i bröstvårtorna.. cheyer.. trycker det e finare än när killar har det.. hmmm inte snyggt alls.... Själv har jag två :) fast inte i mina bröstvårtor, dom vill ja ha hela!

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Lugn skrev:
2335743 OT:
En gammal polare klippte av toppen på ena bröstvårtan när han försökte fånga en fluga med sax...

Det gjorde tydligen ont.

HAHA smidig polare du har:rofl

Predator_no_1

MUSKELHOJ
Gick med
1 Aug 2006
Hoj
XJR 1300
Ja du enl min polare så "känns det rätt bra" (bra = mycket):4skrika
Tog flera månader för den att läka oxså. Men lite ska väl en man tåla, eller:yoparty Kan säga att det är inte min grej direkt. Men har man själv valt att pierca sig så står man nog ut med smärtan oxså. Lycka till:tummenupp

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Barrett skrev:
Erfarne Plåtis: Har haft upp till 10 mm i öronen, då i trä & plast. Gick sedan ner till runt 6 mm i trä/ben. Töjde för ett tag sen till baka till 8 mm men nu blir jag inte av med det djävligt illa luktande varet. Öppningarna är tillsynes läkta, kliar inte & jag tvättar dom inte överdrivet ofta. tips på lösning? Kör "vad nu metallen heter" tunnlar nu.

Var? Låter ju inte vidare bra. Testa att försöka köra med smycken av trä om du vill ha i dom konstant eller gör som jag, ta ur smyckena varje natt. Jag hade problm med att det verkligen luktade skit förut men nu när jag 'luftar' varje dag så är det inga problem längre. Tror det där problemet uppkommer när det är för instängt. Tvätta dom även lite lätt varje ggång du duschar. Kommer bli kanon. :tummenupp

Mie skrev:
Black Pearl skrev:
trycker det e finare än när killar har det..

:fakta

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Plåtniklas skrev:
2344998 Var? Låter ju inte vidare bra. Testa att försöka köra med smycken av trä om du vill ha i dom konstant eller gör som jag, ta ur smyckena varje natt. Jag hade problm med att det verkligen luktade skit förut men nu när jag 'luftar' varje dag så är det inga problem längre. Tror det där problemet uppkommer när det är för instängt. Tvätta dom även lite lätt varje ggång du duschar. Kommer bli kanon. :tummenupp

Thx! :tummenupp
Var är det säkert inte. Men vitt gojs som luktar apa :zpy
Ska testa börja ta ut dom över natten & hoppas det är lösningen.

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
Personligen så var inte smärtan så farlig men det sved till ordentligt när ringen skulle sättas i. Med andra ord själva nålsticket gjorde inte ont.

Angående läkningen så är det person till person själv har jag ganska bra läkförmåga och efter 6 veckor var båda helt läkta, dvs du kan gnugga/slita/dra utan att det känns...

Nackdelen med att pierca bröstvårtorna är att de kan svälla/växa/bli större, detta har jag sett på en del och är inte snyggt...

Tyckte piercingen i naveln var värre.

Mcbrud

Guest
Mr R skrev:
2345059
Tyckte piercingen i naveln var värre.

Jag kände inte alls när jag gjorde min, blev rätt förvånad när han som gjorde den sa att det var över. Men det är väl olika från person till person.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy