Piercing-tråd! :D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Upp till 6 mm kan du lätt töja på ett par dagar om du har hyfsad smärttröskel och om du börjar från typ 1,6 mm. Efter 6 mm skulle jag rekommendera ett tungt hänge ett par veckor så både läker och töjer det. Sen kör du på en kon till upp till 10 eller 12 och då har du en schysst plugg.

Jag har bara i öronen och det kommer nog förbli så; en tia i snibben och en 3,2-helix (som jag töjt upp från 0,8, det rekommenderar jag ingen) i höger och två 6,5:eek:r i vänster snibb.

Mitt öra på bilden ovan är 6,5mm finns pluggar utan hål! :)

Åfan dåså får kirra det.

HUR opraktisk är en prins albert för övrigt?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Har ingen alls och skulle aldrig få för mig att göra någon heller.

Men en rolig anekdot är att jag köpte en cross av en kille för några veckor sedan som visade sig vara min kusins karl och han gick lite konstigt och hade nyss varit på sjukhuset.
När jag berättade för morsan om det så sa hon att han piercade ollonet på fyllan för några månader sedan och har varit riktigt illa däran och var nära att förlora tasken till på köpet :brinnerup
Han har dessutom passerat 50...

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol

Men en rolig anekdot är att jag köpte en cross av en kille för några veckor sedan som visade sig vara min kusins karl och han gick lite konstigt och hade nyss varit på sjukhuset.
När jag berättade för morsan om det så sa hon att han piercade ollonet på fyllan för några månader sedan och har varit riktigt illa däran och var nära att förlora tasken till på köpet :brinnerup

Jag ser en banjospelande man framför mig. Stämmer det?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag gillar tjejer med piercingar i ansiktet, typ en ring i näsan eller ögonbrynet...

...då behöver man bara en kort kedja till köksfläkten så står dom där dom ska sen.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Öh, kände mig lite före på 80-talet med mina 8 x öron o en i näsan... men nu har jag nog tappat tråden... vad är det egentligen vi snackar om...?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag ser en banjospelande man framför mig. Stämmer det?

Ingen aning, känner vare sig honom eller min kusin mer än till namn då jag inte umgås med mer än min närmaste släkt och kusiner räknas inte dit.
Men han är tidigare bonde så det kan ju stämma :D

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

En av nymfomanerna jag jobbade med tidigare gick som en nyknullad anka ett tag.
Hon hade piercat blygdläpparna.
Ingen ville se.

nosferatu

Hallowed Be Thy Name
Gick med
14 Sep 2006
Hoj
Ingen med motor....
20 mm i båda öronen
6 mm i ena örat
3 mm labret
ena bröstvårtan, hade i andra men fick ta bort
labreten gjorde ont som fan att töja, men funderar ändå på lite till :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tyvärr pojkar, det kommer inga bilder på tuttarna :p

Det går bra att PM:a istället:D

Själv har jag varken piercingar eller tatueringar då jag inte gillar irreversibel smyckning. Däremot har jag i mina yngre dagar haft ett par nålar genom näsan och en genom ena örat. Det var dock i försök att bli av med irriterande innebrännare...:näsblod

Kymi

´Nte redit redi
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
Xr 650R
Många fina namn,uttryck och lustiga ord.Vad betyder allt,antar att det är namn för stället på kroppen som hålborras.Prins Albert tex,vad är det?

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Många fina namn,uttryck och lustiga ord.Vad betyder allt,antar att det är namn för stället på kroppen som hålborras.Prins Albert tex,vad är det?

337px-Prince_Albert_Piercing_10_gauge.jpg

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...