Piercing-tråd! :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Har ingen persat ballongknuten? Eller salta biten kanske?

Jag höll på att pierca ballongknuten ofrivilligt för något år sedan när jag byggde ett badrum och råkade sätta mig rätt på ett avsågat radiatorrör :brinnerup

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag höll på att pierca ballongknuten ofrivilligt för något år sedan när jag byggde ett badrum och råkade sätta mig rätt på ett avsågat radiatorrör :brinnerup

Akta rövfen.
En lumparkompis satte sig på en avbruten pinne när han skulle nattskita.
Blev osannolikt sjuk.

WS6

Galen
Gick med
5 Apr 2011
Hoj
Yamaha FZS 1000
Någon som råkar veta var man kan köpa svarta clip-in kulor strl 5mm med mörkblå sten i ??

Ronja333

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2012
Hoj
-
Tungan
Naveln
Nacken

:) dock känns det lite tråkigt ju mer tiden går, det är ju så himla vanligt...samma sak med tatueringar.

Men kan ju inte undgå att erkänna att en ryggtavla är bland det sexigaste jag vet ;-)

WS6

Galen
Gick med
5 Apr 2011
Hoj
Yamaha FZS 1000
Tungan
Naveln
Nacken

:) dock känns det lite tråkigt ju mer tiden går, det är ju så himla vanligt...samma sak med tatueringar.

Men kan ju inte undgå att erkänna att en ryggtavla är bland det sexigaste jag vet ;-)

Det är inte tråkigt när man gör det till sitt eget! :)
Tråkigt i min värld är dock "silver färgade" smycken (titan/stål/silver)..
Samma sak med gaddar, gör något eget som ingen annan har, det kan inte bli tråkigt då! :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    172 KB · Visningar: 116

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Fattar inte denna låtsas image:n där man ska se ut som djävulens son/dotter men så fort nån säger hej eller höjer rösten piper man som en mus.

Alla tror de gör tatueringar eller piercingar och just de gör den där unika coola grejen som ingen annan har men trenden sprider sig som skitlukt och man ser samma jävla skit på var o varannan unge.

Som osäkra tjejer sprutar massa skit i läppar och andra delar av kroppen och skaffar plast tuttar, löshår, lösögonfransar fixar osäkra snubbar och även tjejer massa tattos och piercingar för att ändra sitt yttre för att dölja det svaga osäkra inre.

Seriöst inser han själv hur han ser ut eller är han lika blind som tjejen på bild 2
9034iu2.jpg
a99_Jocelyn.jpg

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
Har haft en del men alla utom 1 är borta nu.
Några av hålen är kvar om jag skulle vilja sätta i nått men det är sällan numera.
Brukade pierca vänner och folk på festivaler ett tag.

Det jag har kvar är en ring med en döskalle som kula sittandes i pungen. Den vill jag ha kvar så länge det är möjligt, han har fått jobba i mycket skit så har förtjänat sin plats.

En kul anekdot (och en lång historia kort) är om en polare till mig som hade en PA, satte i ett så kallat "hiphop-snöre"(nyckelband?) som han sedan råkade sätta foten i varpå PA:n rycktes ut. Oj så ont han hade men oj vilken rolig historia det är att berätta på fester!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Alltså han är världens snällaste, som min pitbull. Snäll som fan me ser ut som Son of Diablo llV

Bara jobbigt när han ska peta ut en snorkråka eller axxa lite snabbare än normalt!
extreme_piercing.jpg

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...