Squadron Leader...
Ska jag vara ärslig är jag lite skeptisk inför att testa den, den luktar minst sagt speciellt... De andra luktar alltifrån choklad, kola, nougat, vanilj, ruddin och jag vet inte allt, men squadron leader luktar... Tjära och smokey hickory
Flygsoppa luktar gott i jämförelseFlygfotogen kanske?
Men det blir ju så jäkla omständigt. Kan inte röka den i hemmet eller i nära anslutning till det. Förut hade jag en liten verkstadslokal där jag kunde ta mig något stopp medan jag funderade på hur något problem skulle lösas, så där när det inte räckte med att lägga in en snus. Så det blir till att söka sig ut på stan istället. Fast då kollar alla så konstigt på en. Och går man ut och sätter sig på en stubbe i skogen ser man nästan ännu galnare ut.Haha, grattis eller vad man ska säga
Och felet med det skulle då vara? Nytjärad brygga och bbq ribs. Det blir väl inte bättre än så?Tjära och smokey hickory
Men det blir ju så jäkla omständigt. Kan inte röka den i hemmet eller i nära anslutning till det. Förut hade jag en liten verkstadslokal där jag kunde ta mig något stopp medan jag funderade på hur något problem skulle lösas, så där när det inte räckte med att lägga in en snus. Så det blir till att söka sig ut på stan istället. Fast då kollar alla så konstigt på en. Och går man ut och sätter sig på en stubbe i skogen ser man nästan ännu galnare ut.
Och felet med det skulle då vara? Nytjärad brygga och bbq ribs. Det blir väl inte bättre än så?
Fin! Mått på den?
Fin! Mått på den?
Tackar
De mått som finns listade på säljarens hemsida är Length: 140mm och Bowl Height: 38mm. Osäker på hur djup den är... Tar 9mm filter iallafall
Filter? Finns det sånt också till pipor? jag trodde det var raka rör bara som gällde.
Ja, nu har jag så jag klarar mig ett tag
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |