Tja, röken håller väl förhoppningsvis myggorna på avstånd.Och skogens ensamhet ska du ej ringakta, tycker det låter alldeles förträffligt att sitta ute alldeles själv och filosofera medan man sakta puffar på sin pipa... Mer sånt i sommar!
Den går ju att ha i garaget och förvara diverse osorterade överblivna skruvar i. När den är tom.Synd, för det var en fin burk
Tja, röken håller väl förhoppningsvis myggorna på avstånd.
Den går ju att ha i garaget och förvara diverse osorterade överblivna skruvar i. När den är tom.
Kör du med fuktknappar när du har så många burkar på gång samtidigt?
Två burkar med Gordon Pym respektive Peter Rasmussen Blue Label beställt och så en billig vardagspipa av kort och rak modell. Man blir ju sugen på de där riktigt fina hantverken, men priset på sådana pipor ligger lite väl högt för vad jag vill avsätta. Letade efter en vettig tändare också, men de kostar ju inte direkt gratis, så det får bli tändstickor även fortsättningsvis tills det dyker upp något. Får väl önska sig av Tomten
Haha, du ger begreppet "helhjärtat" ett nytt ansikte skönt att ibland kunna nörda in sig på något i nivå med galenskap
Jag gav just iväg min pipsamling till en nobel yngling. Hjärtinfarkter är för vanligt i familjen så jag skär ner på onyttigheterna.
Tråkigt MEn bra att du prioriterar hälsan. Vuxen poäng right there says I
Det är fan på tiden
Jag gav just iväg min pipsamling till en nobel yngling. Hjärtinfarkter är för vanligt i familjen så jag skär ner på onyttigheterna.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari