För att han är en jäkligt skön äldre herre
Han sa i pausen att de hade kommit blommor till honom..![]()
Blommor och choklad för >25000:- har han fått
Wow
För att han är en jäkligt skön äldre herre
Han sa i pausen att de hade kommit blommor till honom..![]()
Nja... På svensk reklamfinansierad radio stämmer det in. Radion finansierad via Radio- och TV-avgiften, den statliga med andra ord, har ett bra mycket mer varierat utbud. P3 är den enda radiokanal jag själv lyssnar på.
http://www.torproject.org/ här verkar vara något att satsa på.
Snacka om att den/dom som utvecklar den bästa krypteringen för samtlig kommunikation ut och in från datorn kommer tjäna ordentligt med cash, all thats to IPRED![]()
enbart kryptering skyddar dig inte, men om du samtidigt använder dig av en tjänst med VPN tunnel så är du säker (relakks och dold.se är VPN tjänster)
Jag tycker den där Wallis var extremt irriterande. Det måste ju saknas nånting när han inte verkar förstå hur man ska bete sig i en rättegång. Helt klart ett misstag att kalla honom.
enbart kryptering skyddar dig inte, men om du samtidigt använder dig av en tjänst med VPN tunnel så är du säker (relakks och dold.se är VPN tjänster)
Inte VPN-tunnel som sådan, den är fortfarande peer-to-peer, utan en krypterad VPN-tunnel till en anonymiseringsproxy...
Blommor och choklad för >25000:- har han fått
Wow
Jag tycker den där Wallis var extremt irriterande. Det måste ju saknas nånting när han inte verkar förstå hur man ska bete sig i en rättegång. Helt klart ett misstag att kalla honom.
Jag misstänker att du skrev så bara för att få till en diskussion.
Om inte, Lyssna igen på dagens förhör. Återkom sedan om du fortf.. tycker likadant.
Och du tycker målsägarbiträdena uppträder korrekt och lämpligt eller? Gott någon med lite skinn på näsan sa ifrån när dom nötterna frångick sakfrågan.
Han avbröt även domaren flera ggr fastän denne sa till honom. Jag tycker inte att åklagarsidan uppträdde särskilt olämpligt. Danowsky sa väl nån olämplig grej innan det blev paus, men annars tycker jag inte det är särskilt underligt att dom vill utreda vem han är och vad han har gjort.
I en rättegång är det advokaterna som sköter förhören och vittnena svarar på frågor. Jag tycker han uppträdde amatörmässigt när han tog saker personligt och började ha långa utsvävningar om sånt som inte alls hade med förhöret att göra.
Om vi är beredda att lägga den summan på blommer som egentligen inte har något mervärde för oss personligen, varför skulle vi då inte vara beredda att betala för en produkt vi faktiskt vill ha. OM vi nu är så snåla som intresseorganisationerna säger.Enligt hemsidan hade Görel Wallis vid klockan 20.30 fått blommor till ett värde av nästan 40 000 kronor.
Vad har inte åklagarsidan då?
Och du tycker målsägarbiträdena uppträder korrekt och lämpligt eller?
Två viktiga och bra poänger på en kväll. Du måste vara slutkörd.
Är det inget idag?
jag missade slutet igår.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |