Pizzabagarn jagar lasermannen? :)

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Det är ju Snoop Dogg, det är ju inget mer med det. Han är sån.

Hm har du möjligtvis skrivit på youtube också , Du skriver samma kommentar som en annan kille har gjort ....

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Det enda kul med det där vore om bilen inte stannat i slutet.

Nötter finns överallt och dom syns gärna på TV.

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Blir intressant om lasermannen 2 heter Mohammed. Då måste han säkert döda sin egen familj och alla sin bruuchor :näsblod

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Vad ironiskt det hade varit om malmöskytten letar upp Laserturken och skjuter honom. Fifan vad jag hade njutit. Chansen är ju betydligt större att han hittar Laserturken än tvärtom iaf. Man undrar ju exakt hur han har tänkt sig att hitta honom när han bränner runt i maxfart i sitt gamla oljerykande vrak. Ta honom på bar gärning då eller?

Kan inte den fule jäveln vara lite mer som Fågelturken istället? Han verkar snäll :)

[YOUTUBE-ID]XdAJrQ2kHv4&NR=1[/YOUTUBE-ID]

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Kulturberikare, konstigt att SD drar in en jävla massa röster. Vi får väl hoppas att "Lasermannen" knäpper personen i klippet innan han åker dit. :D

Tyvärr är ju den efterblivna fan ute och pangar stackars skräddare och annat. Om det nu var han. Jag fattar det inte. Hade han riktat in sig på kriminella gangstakillar i Rosengård(syns ju direkt om de är såna) och lite AFA-pack och annat hade han varit min hjälte, tamefan. Men nejdå, skjut nån random vid en busshållplats, en liten korpulent skräddare som jobbar dygnet runt osv. IDIOT!

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Mycket snack, liten verkstad tror jag gäller i det här fallet. Det är väl enda trösten i sammanhanget. Blir dock lite mörkrädd för dessa enfaldiga personer. Att försöka resonera med honom är nog dödfött.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha