Place your bets here at Pettsson (istället för Betson)

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
Okej nu har det dratt igång det vi alla väntat på.... :tummenupp

Glenn aka Glenning killen som slår under ifrån i den nästan halvt uppgjorda matchen. . . .

vs

Lissita aka Turkjägarinan men utan framgång :pannkyss har lovat oss att inte köra med högran kommer att på lördag någonstanns i Helsingborg göra upp om den stolta titlen ROH:s mest nedbrutna arm . . . :Bugar

Alla vad bör trilla in här, ps glöm inte att 25% går till nän jäkla fond (Rädda barrträden eller pilsnerns vänner) så ingen ska gnälla om profit hungra bookies... :)

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Lägger in 50 spänn på Glenn, en sensationseger som bör kunna inbringa en 20-30 gånger pengarna.
Räknar med direkt rapportering från kampen :tummenupp

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
Skutte skrev:
Okej nu har det dratt igång det vi alla väntat på.... :tummenupp

Glenn aka Glenning killen som slår under ifrån i den nästan halvt uppgjorda matchen. . . .

vs

Lissita aka Turkjägarinan men utan framgång :pannkyss har lovat oss att inte köra med högran kommer att på lördag någonstanns i Helsingborg göra upp om den stolta titlen ROH:s mest nedbrutna arm . . . :Bugar

Alla vad bör trilla in här, ps glöm inte att 25% går till nän jäkla fond (Rädda barrträden eller pilsnerns vänner) så ingen ska gnälla om profit hungra bookies... :)

Lägger en 10:a på lilla Lisa som ser ut att var i bra form just nu. Hoppas på att åtminstone kunna dubble pengarna.

Lägger också en gardering på Glenning. 10 spänn. Är känd för att kunna psyka ner sina motståndare, dock ser han lite sliten ut efter arbetslägret i Timmerås då han blev satt till att arbeta som polack. Storsläggan var han favorit under den veckan.

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Jag bjuder vinnaren på middag hemma hos mig, tilllagningen sker i endast iför ett förkläde.

må bäste man/kvinna vinna :rofl

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Glenning skrev:
Men hallå. Du siktar på en singelmiddag igen. Inte bra Henke. :fatta!

Detta e ett sätt att psyka dig & få dig att lägga dig såklart :7peta :lol

Jag tror Lissita vinner, hon e ju dessutom rödtjutsdrickare & stammis på fyllerondellen.. :D

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
wonderwizard skrev:
Detta e ett sätt att psyka dig & få dig att lägga dig såklart :7peta :lol

Jag tror Lissita vinner, hon e ju dessutom rödtjutsdrickare & stammis på fyllerondellen.. :D

Satsa du på en fyllkaja. Du kommer att bli besviken när jag kommer och knackar på dörren för att käka pasta o ketchup. :hihi Jag antar att det är det du bjuder på. :hihi

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
Glenning skrev:
Satsa du på en fyllkaja. Du kommer att bli besviken när jag kommer och knackar på dörren för att käka pasta o ketchup. :hihi Jag antar att det är det du bjuder på. :hihi

Glenning - vs - Wonder W. . .

-------- 1 -------- 0--------

Place your bets . . . . . :D

:corn

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Tror jag inte, det är bara om Skutte börjar prata så kommer det bli oavgjort eftersom de gör en gemensam sak för att få tyst på honom.

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
Jaha !! ännu ett vad o börja hålla koll på :arsele

PS..
Proppar i öronen räknas som doping i reglementet :fatta!

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
Skutte skrev:
detta måste vara det säkraste bet:en hitills.. :tummenupp

Vet inte hur bra och säkert det var. Det är ju så att jag hört från en mycket säker källa att det ser ut att bli en vo match. Verkar som om en av de tävlande tyckte att motståndaren såg alldeles för kraftig och välbyggd ut. (Och snygg) :hihi :rofl

Nu har ryktesspridningen börjat. Har ni satsat rätt? :rofl

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...