Har just köpt nya LED blinkers till hojen, det följde med motstånd så tyckte att det lät väldigt smidigt.. Fick dock samma fel som en annan kille som gjort en liknande tråd med att när jag bytt höger fram till en LED men behåller den gamla 21W bak så funkar det utmärkt, men när jag byter båda blir det blink mania.. Motstånden går för övrigt inte koppla in fel, dom är satta så att det är hona och hane på röd resp svart dvs finns bara 2 sätt att koppla den, kopplar man fel lyser helt enkelt inte skiten.
Så jag tänkte byta relä, så nu har jag gjort en kort fråga lång men hur som hellst: Var sitter blinkreläet på en gsxr 750 -98?!
Har rivit halva hojen men kan inte hitta det, försöker följa kablarna från blinkers men dom går bara ihop till feta stammar. Bör kanske tillägga att jag inte är 100% säker på hur det ser ut orginal.
Tacksam för hjälp!
Så jag tänkte byta relä, så nu har jag gjort en kort fråga lång men hur som hellst: Var sitter blinkreläet på en gsxr 750 -98?!
Har rivit halva hojen men kan inte hitta det, försöker följa kablarna från blinkers men dom går bara ihop till feta stammar. Bör kanske tillägga att jag inte är 100% säker på hur det ser ut orginal.
Tacksam för hjälp!