H4 skrev:Så som det ser ut nu så kommer jag nog att ta mellan och bil... och äga någon gammel sporthoj har jag tänkt.
Uggla har ju hittat en ZX9R för hyffsade pengar... problemet är då försäkringen.
Mr_Malossi skrev:Tyvärr så varar 125 tiden bara ett tag för de flesta av oss. Sen går de flesta över till bil eller mc. Vad har DU för planer? Själv kan jag inte bestämma mig om jag ska köpa en r1/r6a eller en bmw m3
Mr_Malossi skrev:Tyvärr så varar 125 tiden bara ett tag för de flesta av oss. Sen går de flesta över till bil eller mc. Vad har DU för planer? Själv kan jag inte bestämma mig om jag ska köpa en r1/r6a eller en bmw m3
coolrob skrev:jaja 1 år kvar tills det svåra beslutet hehe måste börja spara redan nu
Koskela skrev:Du ska så klart ha en jävla gixxer vad annars!!! annars!
Köper du nåt av dom där fordonen tycker jag inte om dig, för då har du mer pengar än mig....Mr_Malossi skrev:Tyvärr så varar 125 tiden bara ett tag för de flesta av oss. Sen går de flesta över till bil eller mc. Vad har DU för planer? Själv kan jag inte bestämma mig om jag ska köpa en r1/r6a eller en bmw m3
steffo skrev:Hehe Mr_Malossi är dt lite "pappa betalar" hos dig? låter lite slyngelaktigt o säga att den första bilen man "ska köpa" är en bmw m3..
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |