Planer för framtiden?

zippo

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
ingen för tillfället
BlueNinJa skrev:
Mjo .. men har man ett löfte till honom sa har man =) "slutade" dricka när jag var 13.. för då sade min kloke far att om jag inte snusa , rökte , drack mig stup full OBS [STUP] Visst jag tar en pilsner med grabbarna då och då. .. men iallafall då skulle han bjussa på kort + en första bil =) tycker jag e helt okay !

har samma deal me mina föräldrar, fast bara på cigg!! :banana :fyllisar
:yoparty

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
zippo skrev:
har samma deal me mina föräldrar, fast bara på cigg!! :banana :fyllisar
:yoparty

Underbart :D Aja Sprätta en pilsner med polarna e mysigt.. men sen är det slut där.. för hellre får jag väl körkort + bil än att supa ehhe :rolleyes:

zippo

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
ingen för tillfället
Padde skrev:
Har du hittat felet på din NSR?

ne... de har varit lite mycke snö för att prova... men jag har jort rent luftfiltret och köpt nytt bensinfilter iallafall... så ja ska väll ta och testa i morrn ( för nu e de äntligen rent på vägen! :banana )
men är det nåt varvstopp på gamla nsr:en, och vart stoppar de isåfall??? :va

zippo

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
ingen för tillfället
BlueNinJa skrev:
Underbart :D Aja Sprätta en pilsner med polarna e mysigt.. men sen är det slut där.. för hellre får jag väl körkort + bil än att supa ehhe :rolleyes:

jo... då blire till o supa till ordentligt när du fått kortet o bilen :tungan :fyllisar :fyllisar :fyllisar

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
zippo skrev:
ne... de har varit lite mycke snö för att prova... men jag har jort rent luftfiltret och köpt nytt bensinfilter iallafall... så ja ska väll ta och testa i morrn ( för nu e de äntligen rent på vägen! :banana )
men är det nåt varvstopp på gamla nsr:en, och vart stoppar de isåfall??? :va

Inget jag hört om dom gammla att dom ska ha, bara om dom nya. Men nån säker källa på dom gammla NSRérna är jag ikke.

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Anton_Ljunghusen skrev:
Du vet ju uppenbarligen inte hur det ligger till

Fick ta bort flera idiotinlägg från malossi så jag föreslog en 24h bann till swedie. 2 min senare skapar han en tråd för att jag tagit bort den gamla, då får han skylla sig själv

nog om det, PMa om ni har invändningar

Nu är även du OT, som så många andra i den här tråden. Rensa upp och låt det förflutna tillhöra det förflutna. Kan folk inte acceptera deras straff finns PM-funktionen, använd den.

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Letar ratbike
Som det ser ut nu så känner jag mest för mellan hoj. Fyller år i feburari och när man bor i norrland så kommer jag ha gott om tid att ta B kort innan uppkörning för mellan hoj finnes. Säger som dom andra. Lånar heldre mamma och pappas bil. Än att ha en egen.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...