NSR_Martin
Vill man så kan man.
Gixxer 750 -04 är väll drömmen, men ekonomin kommer nog inte räcka, känner jag på mig... (försäkringen...)
Det funkar rätt fint även om man går i skolan med, jobbar själv 12 timmar i veckan så...Anton_Ljunghusen skrev:Utan att slita ihjäl sig kan man jobba ihop ca 1000 spänn i veckan... Det blir 4000kr i månaden + studiebidrag
Prioriterar man så går det
Anton_Ljunghusen skrev:Utan att slita ihjäl sig kan man jobba ihop ca 1000 spänn i veckan... Det blir 4000kr i månaden + studiebidrag
Prioriterar man så går det
prise skrev:tråkigt bara att mna måste betala 30% i skatt.... någon som kan erbjuda svartjobb?
Mr_Malossi skrev:Njae jag e bara sådär allmänt snål att jag kan få ihop till dom pengarna Tex aprilian betalade jag helt själv och fick ihop de summorna på en sommar. Sommarjobbade bara ihop 8tusen är att tänka på. Sålde visserligen moppen också. Men har en del pengar nu på banken och mer pengar kommer in när aprilian säljs Dvs= ingen pappa betalar är fattig och lycklig
uggla skrev:Du fick väll hem din 125a i helgen?
uggla skrev:Och moppen, vem betalade den?
prise skrev:tråkigt bara att mna måste betala 30% i skatt.... någon som kan erbjuda svartjobb?
Vanish skrev:Du måste först ha tjänat upp till 16900 kr tror jag det är innan du ens börjar betala skatt, sen så tjänar nog ingen här (som går i skolan) sådana summor om året, sen att de ska komma upp i så mycket att man måste betala 30% i skatt. Det är indelat i små steg, man kan kolla upp hur mycket skatt man får betala på det man tjänat en månad.
Edit:Felskrivet
Vem betalade för skydden då? http://www.bikepics.com/pictures/111134/ ser inte ut som dom billigaste grejerna direktMr_Malossi skrev:Njae jag e bara sådär allmänt snål att jag kan få ihop till dom pengarna Tex aprilian betalade jag helt själv och fick ihop de summorna på en sommar. Sommarjobbade bara ihop 8tusen är att tänka på. Sålde visserligen moppen också. Men har en del pengar nu på banken och mer pengar kommer in när aprilian säljs Dvs= ingen pappa betalar är fattig och lycklig
Jobbade ihop 25 i somras.. Men man har ju inte nåt jobb annars så... hade vart gött med lite knäck resten av året också.uggla skrev:Går jävligt fort att dra in det på ett år..
KalleNorton skrev:Vem betalade för skydden då? http://www.bikepics.com/pictures/111134/ ser inte ut som dom billigaste grejerna direkt
uggla skrev:Går jävligt fort att dra in det på ett år..
BlueNinJa skrev:Gasen behåller jag sen blir det nog B kort för mig + bil.. farsan payar ju så dock betalar jag av hojen heheh
Mr_Malossi skrev:Pappa betalar Föresten står min aprilian på farsan Ojdå skulle jag inte sagt det?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |