GSXR1100R
The older i get the faster i was
Nej jag ska göra nåt ännu värre, jag ska gå med i bostadsföreningen och sitta aktivt med i styrelsen, sen ska jag anmärka om han så släpper en fis efter 22.00.t-rex skrev:Skall du slå ihjäl honom?![]()
Nej jag ska göra nåt ännu värre, jag ska gå med i bostadsföreningen och sitta aktivt med i styrelsen, sen ska jag anmärka om han så släpper en fis efter 22.00.t-rex skrev:Skall du slå ihjäl honom?![]()
Ja, det vet ju du hur det är.GSXR1100R skrev:Han hade faktisk en j-t ful kärring oxå, det kan ju förklara saken![]()
Varken du eller jag har fula kärringar, vi har bara fröken höger.valmers skrev:Ja, det vet ju du hur det är.
Tala för dig själv du, farbror.GSXR1100R skrev:Varken du eller jag har fula kärringar, vi har bara fröken höger.
Grattis! det är nog vanlig Svensson sjuka!GSXR1100R skrev:Jag flyttade för ett par månader sedan till ett nytt boende, några av garagen används inte så jag lappade allas brevlådor med ett trevligt erbjudande om att jag gärna hyr deras plats, lättförtjänta pengar eftersom garaget ingår i hyran.
Ingen svarade och fortfarande står deras platser oanvända, då ställde jag mina 2 motorcyklar i cykelförrådet som för övrigt står helt tomt.
Idag så kom en av mina nya äldre grannarna över, istället för att presentera sig så börjar han att gorma om jag har tillstånd av styrelsen att parkera mina hojar där och att han minsan skulle kolla upp allt.
När jag tålmodigt förklarar att jag frågat om jag kunde hyra en plats av dom som inte använder sitt garage och gärna betalat för det oxå, så säger han att han känner till detta och flinar litet.
Samtalet avslutas med att han muttrar något om en anmälan och att jag ska minsan få se...
Ni som känner mig vet att jag respekterar folk av alla dess slag och kan hantera dom flesta situationer som uppstår med ett positivt bemötande... men denna gubbajävel ville jag bara slå på käften, han va oartig och trots att han visste varför jag hade hojarna där så ville han bara jävlas med mig.
/Förbannad för en gångs skull![]()
GSXR1100R skrev:Ni som känner mig vet att jag respekterar folk av alla dess slag och kan hantera dom flesta situationer som uppstår med ett positivt bemötande... men denna gubbajävel ville jag bara slå på käften, han va oartig och trots att han visste varför jag hade hojarna där så ville han bara jävlas med mig.
/Förbannad för en gångs skull![]()
Dom har sagt att hojarna får stå där och det är faktiskt ett garage/cykelförråd med bilar i, men enligt gubbfan så får dom inte stå där.aRWe skrev:Ett tips bara. Prata med styrelsen.
Hightuned skrev:Det vore ju synd om han skulle "råka" ramla i trappan och bryta höften?Det finns som inget jag avskyt mer än grininga reliker som ska lägga sig i allt som dom inte har med att göra. Varför är trevliga gamla mäniskor så sällsynta?
![]()
Den enda anledningen verkar vara att han fått för sig att det är han som bestämmer, men enligt styrelsen så gör han inte det, hojarna står iaf kvar än så länge.rerell skrev:Jag har också PMS. Parkerad Motorcykel Syndrom.
Jobbigt med folk som klagar bara för att klaga. Hade han några relevanta argument eller handlade det bara om att det inte var "tillåtet"?
Han kommer att fortsätta att jävlas, att jävlas är tydligen hans enda hobby.Strider skrev:Då är ju saken biff, slå gubben i huvudet styrelsebeslutet.![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |