freding skrev:
Har inget emot Poker, men inte att pengar ska vara me.
...att gnälla på Lördagens pokerturnering är lika missriktat som att gnälla på SH-pubbarna..
-
"Men hur kan SH tillåta en tråd som uppmuntrar till alkholkonsumtion då sprit och trafik inte hör ihop och när det dessutom finns så många alkisar?! "
Jag tycker det är klockrent att någon tar initiativ och vem är mer lämpad att hålla i det än ägaren av själva siten. Att sedan BambaPoker går in och erbjuder sig att lägg 200$ i potten är ju en struntsumma med tanke på att de fick 90 nya medlemmar varav vissa säkerligen lär spela mer hos dem.
Det är varje persons fria val att vara med. Det kostade dessutom inte ett öre att vara med och spela och om man upprörs över att vinnaren kan tjäna 50$ måste bitterheten komma någon annanstans ifrån...
Finns det någon ideologisk konflikt med att sh:s medlemmar gör upp om titeln SH-poker-kung enligt ditt sätt att se saken?!
Johnny har startat en sida inriktad på något han själv brinner för och han har inbjudit oss att ta del av detta. Så länge forumet och annonsdelen är gratis så unnar jag honom alla pengar han kan tjäna på sajten. Jag förstår inte att folk verkar ha så mycket åsikter på hur Swedie ska sköta sin egen sajt trots att den är gratis för oss alla.
(om han skulle börja ta betalt för formuet oxå så har han självfallet rätt att göra så, men i.o.m detta skulle han direkt förlora mig och många andra som besökare oavsett omd e är moralkärringar eller ej)
freding skrev:
Har två småbröder som e för lata för å jobba, de vill tjäna pengar på poker och On-line spel...
Ja, och jag har gamla skolpolare som hellre dricker öl och matar JackVegas-maskiner på dagtid men bara för det börjar jag inte gnälla för att några SH:are startar en tråd om SH-pub-kväll?!