Pokertråden

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Ni nissar har säkert redan rensat hela Youtube på poker-klipp, men damn va mycket nöje, intressanta och ibland helt otroliga klipp det finns att hitta :)

Gus Hansen makes a sick call
[YOUTUBE-ID]Si2q5f6h2nQ[/YOUTUBE-ID]

Daniel Negreanu Amazing reads WSOP
[YOUTUBE-ID]WO8k47_lP0M[/YOUTUBE-ID]
 

Dark_Messenger

Guest
Ni nissar har säkert redan rensat hela Youtube på poker-klipp, men damn va mycket nöje, intressanta och ibland helt otroliga klipp det finns att hitta :)

Sök lite på Phil Laak. Han är en jävligt rolig och aggressiv pokerspelare. Helt i min smak.

Jag rekommenderar även att du tankar hem den veckan av poker after dark där han är med. Borde börja med avsnitt 15-22 eller nått sånt. Det är inte ofta man garvar när man kollar på poker men när man ser honom och Mathisau krascha in i varandra gång på gång, tillsammans med Hellmuth (som till slut blir galet tiltad och får ett sedvanligt utbrott :D ), så är det poker i värdsklass. :)

Själv har jag har sett just den veckan två gånger än så länge och funderar seriöst på att se den en gång till.
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Gus Hansen makes a sick call

Daniel Negreanu Amazing reads WSOP

Gus syn är ganska sjuk fast med en sån hand är det ju åtminstone rätt troligt att man har två levande kort med en jävla massa outs. Jag hade dock aldrig gjort den! Negreanu är helt sanslös på att läsa folk!

Sök lite på Phil Laak. Han är en jävligt rolig och aggressiv pokerspelare. Helt i min smak.

Jag rekommenderar även att du tankar hem den veckan av poker after dark där han är med..

Tror han har varit med fyra gånger faktiskt...
 
Last edited:

Dark_Messenger

Guest
Nej, jag menar alla säsonger. Är väl inne på andra säsongen i svedala nu men det finns fyra säsonger.

Edit: Jag har för mycket fritid :D

Ofan - det låter ju grymt. :)

Har du någon koll på vart resten av serien finns? Jag har bara upp till avsnitt 70 eller nått sånt.

PM går utmärkt.
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ofan - det låter ju grymt. :)

Har du någon koll på vart resten av serien finns? Jag har bara upp till avsnitt 70 eller nått sånt.

PM går utmärkt.

www.cardplayertube.com kan det nog finnas en del. Vet inte om det är kompletta program eller var man kan hitta downloads. Själv nöjer jag mig med att kolla på tv :)
Det bästa med PAD förutom att det är "hyfsade" spelare tycker jag är att man får se nästan alla händer. Annars brukar man ju bara få se actionhänder.
 

Dark_Messenger

Guest
www.cardplayertube.com kan det nog finnas en del. Vet inte om det är kompletta program eller var man kan hitta downloads. Själv nöjer jag mig med att kolla på tv :)
Det bästa med PAD förutom att det är "hyfsade" spelare tycker jag är att man får se nästan alla händer. Annars brukar man ju bara få se actionhänder.

Jag gillar också PAD. Inte deadserious men ändå såpass mycket allvar att det blir bra poker.

Vet att det ska finnas hur mycket som helst på pokerbay men dit har jag ingen access. Någon annan som har??
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Ehmm... vad ska man göra om svenskaspels pokerklient stannar vid 99% hela tiden? (flash-versionen/spela direkt alltså, sitter på mac, dom har ju ingen klient man kan ladda ner då...)

(och hur kommer det sig att deras klient ska ta 3 riktigt långa minuter att ladda klart när t.ex. betssons klient går på närmare 3 sekunder...)
 
Last edited:

Dark_Messenger

Guest

Ja men pm:a en invite då! :D

Ehmm... vad ska man göra om svenskaspels pokerklient stannar vid 99% hela tiden? (flash-versionen/spela direkt alltså, sitter på mac, dom har ju ingen klient man kan ladda ner då...)

(och hur kommer det sig att deras klient ska ta 3 riktigt långa minuter att ladda klart när t.ex. betssons klient går på närmare 3 sekunder...)

Jag vet inte om jag fattar vad du menar? Om du lirar via flash så ska det ju inte behövas någon download öht..?

Är det inte bara nån drivare eller så som du måste installera. Typ som windows update kräver/de..?
 
Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
http://www.highcap.nu/slasken/superslasken/ssp.jpg <--- där börjar och slutar nöjet på svenska spel för min/Mac del :(

*EDIT*

Haha, otroligt, mailar Svenska Spel och undrar varför man får detta problem och vad man (dom) kan göra åt det, svar:

Bild%202.png

:näsblod :huvet
 
Last edited:

Dark_Messenger

Guest
http://www.highcap.nu/slasken/superslasken/ssp.jpg <--- där börjar och slutar nöjet på svenska spel för min/Mac del :(

*EDIT*

Haha, otroligt, mailar Svenska Spel och undrar varför man får detta problem och vad man (dom) kan göra åt det, svar:

Bild%202.png

:näsblod :huvet

Äh det måste ju finnas fler på supporten. Testa igen!

Har du en mac vet jag att jag har hört om sk emulatorer man kan lira över. Exakt hur det funkar vet jag inte men säkerligen finns det någon annan här som spelar över mac som kan förklara?
 

Dark_Messenger

Guest
Uppar lite.

Kom igen nu - anmäl er till fighten den 2:a december! :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top