Polis-mc jagar mc i Helsingborg.

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Nu vet jag inte vad som skrevs i de borttagna inläggen, men du var väl en som tillförde vatten på diskrimineringskvarnen iom ditt inlägg, #40?

Tycker det vore rimligt att begära att de moderatorer som plockar bort inlägg borde sätta sin signatur på modereringen också. Om det var du som plockade bort inlägg tidigare i tråden så känns ditt senare inlägg lite galet.

Jag tycker även att en moderator ska hålla en lite "högre nivå" för att kunna leva upp till namnet, men på senare tid ser jag en antydan till att vissa moderatorer hjälper till att stjälpa vissa trådar med plumpa uttalanden, som i ditt fall.

Tråkigt att du inte förstår ironin och skämtet i mitt inlägg nr 40 till skillnad från övriga inlägg som togs bort för att de var diskriminerande. Flera av inläggen togs bort för att de anmäldes av övriga läsare till oss moderatorer och fanns bryta mot SH regelverk.
Samtliga inlägg som raderats av en moderator "signeras" och det står vem av moderatorerna som raderat eller administrerat ett inlägg.
Om du känner att en moderator inte håller kvalitet eller som du utrycker det stjälper vissa trådar så kan du anmäla deras inlägg precis som alla kan anmäla inlägg som bryter mot SH regler. Prövning av detta sker då av Swedie som är högst ansvarig över oss moderatorer.

Smagatusk

Guest
Tråkigt att du inte förstår ironin och skämtet i mitt inlägg nr 40 till skillnad från övriga inlägg som togs bort för att de var diskriminerande. Flera av inläggen togs bort för att de anmäldes av övriga läsare till oss moderatorer och fanns bryta mot SH regelverk.
Samtliga inlägg som raderats av en moderator "signeras" och det står vem av moderatorerna som raderat eller administrerat ett inlägg.
Om du känner att en moderator inte håller kvalitet eller som du utrycker det stjälper vissa trådar så kan du anmäla deras inlägg precis som alla kan anmäla inlägg som bryter mot SH regler. Prövning av detta sker då av Swedie som är högst ansvarig över oss moderatorer.

Som sagt läste jag inte vad som skrevs innan det togs bort, men varför är det ok att skämta om folk från vissa länder men inte andra? Hur vet man om den som skriver inlägget skämtar eller inte?

Angående signaturen på den som modererar så framgår det faktiskt inte. Inte så att jag kan se det i alla fall.

Jag lämnar anmälandet till andra. Jag tror på direkt konfrontation.

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.

Exempelvis det borttagna inlägg som är mellan inlägg #57 och #58 går inte att se vem som tagit bort bara varför ("Rasism, brott mot SH regler."). Åtminstone inte som "vanlig" medlem.

OBS! Jag tycker det var helt rätt att det togs bort, men ser gärna att det framgår vem som tar bort det.

Devils Eyes

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2010
Hoj
Ninja H2, Ducati V4s skrot
Shit så massiv denna tråden blev...
Som sagt läste jag inte vad som skrevs innan det togs bort, men varför är det ok att skämta om folk från vissa länder men inte andra? Hur vet man om den som skriver inlägget skämtar eller inte?

Angående signaturen på den som modererar så framgår det faktiskt inte. Inte så att jag kan se det i alla fall.

Jag lämnar anmälandet till andra. Jag tror på direkt konfrontation.
Orka, gå ut och köra av dig all frustration medans sommaren är kvar, gnälla kan du göra på vintern ju....

Last edited:

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Exempelvis det borttagna inlägg som är mellan inlägg #57 och #58 går inte att se vem som tagit bort bara varför ("Rasism, brott mot SH regler."). Åtminstone inte som "vanlig" medlem.

OBS! Jag tycker det var helt rätt att det togs bort, men ser gärna att det framgår vem som tar bort det.

Ni verkar ha rätt där, jag får backa, det verkar som att det bara är moderatorer som ser vem av oss som har varit inne i en tråd och redigerat. Bra att det kom fram, jag skall undersöka om vi kan göra så att det syns, håller med om att det vore bra.
För övrigt är det hittills bara jag som har modererat denna tråd och tagit bort vissa inlägg.

Mvh Peter

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Ni verkar ha rätt där, jag får backa, det verkar som att det bara är moderatorer som ser vem av oss som har varit inne i en tråd och redigerat. Bra att det kom fram, jag skall undersöka om vi kan göra så att det syns, håller med om att det vore bra.
För övrigt är det hittills bara jag som har modererat denna tråd och tagit bort vissa inlägg.

Mvh Peter
Jag har läst genom tråden och tycker att du gör ett bra jobb Peter Pan:tummenupp
Ibland så passar folk på att göra mål då målvakten gör ett misstag.
Annars som jag sa tidigare så är du en bra moderator.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin