Nu vet jag inte vad som skrevs i de borttagna inläggen, men du var väl en som tillförde vatten på diskrimineringskvarnen iom ditt inlägg, #40?
Tycker det vore rimligt att begära att de moderatorer som plockar bort inlägg borde sätta sin signatur på modereringen också. Om det var du som plockade bort inlägg tidigare i tråden så känns ditt senare inlägg lite galet.
Jag tycker även att en moderator ska hålla en lite "högre nivå" för att kunna leva upp till namnet, men på senare tid ser jag en antydan till att vissa moderatorer hjälper till att stjälpa vissa trådar med plumpa uttalanden, som i ditt fall.
Tråkigt att du inte förstår ironin och skämtet i mitt inlägg nr 40 till skillnad från övriga inlägg som togs bort för att de var diskriminerande. Flera av inläggen togs bort för att de anmäldes av övriga läsare till oss moderatorer och fanns bryta mot SH regelverk.
Samtliga inlägg som raderats av en moderator "signeras" och det står vem av moderatorerna som raderat eller administrerat ett inlägg.
Om du känner att en moderator inte håller kvalitet eller som du utrycker det stjälper vissa trådar så kan du anmäla deras inlägg precis som alla kan anmäla inlägg som bryter mot SH regler. Prövning av detta sker då av Swedie som är högst ansvarig över oss moderatorer.