Polisbilder!

Falafelbabianen

Pessimist (Leg)
Gick med
9 Dec 2003
Ort
i en kartong på botten av en sjö
Hoj
Honda VFR 03
Bild 1: Ett befäls reaktion på min beskyllning om att dom körde rattfulla efter att ha kört över delar av vår tidtagningsanläggning till 201-meters dragstrippen på Super Rallyt i Ljungbyhed för ett par år sedan.

Dan innan hade jag fått stryk av polisen och hamnade i Helsingborgs häkte för att ha tagit bild 2 på ett annat befäl i deras insatsbuss. Bild 3, resultatet.

Hur kunde polisen köra över den? vad hade dom där att göra?
Var det något du bara hittade på eller fanns det något som tydde på att polisen faktiskt var rattfull?

Varför fick du stryk? Var du full och sade kanske något så du blev LOB:ad?
Vad hände sedan efter att du gjort polisanmälan om händelsen?
(Naturligtvis så hade du ramlat i cellen... eller i hissen, förståss)
 

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ingen
blev stoppad i centrala växjö av två tuffa poliser med pilotbrillor i våras för felmonterad skylt. skylten satt nere vid batterilådan och var vinklad framåt i nederkant.dom ville ge mig böter men jag nekade. dom tog ett foto på hojen och sen fick jag åka vidare. 2 mån efter ringde det en kärring och försökte hota fram ett erkännande, jag nekade fortfarande och 3 dagar efter det fick jag ett brev om att fallet va nerlagt! tips: erkänn aldrig!!!!

Hur nekade du? :va Sa du "nej den sitter inte alls fel", eller vaddå?
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Mesigaste det satt inte ens en snyt i bilen. :haha
jjjjjjj.jpg
:trött
 

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Ort
varberg
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
Fan man blir ju nojjig av alla snutar med bötesblock... deja vu liksoom... Har åkt på 2 fortkörningar på en månad för ett tag sen så dom överväger att dra in lappen nu....nästa gäng vågar jag nog inte stanna(KJECOP läs ej :) )....
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Och det där betalar jag skattepengar för ?
Börjar dom inte med knäskrap snart så börjar jag jobba svart !

De tränar på din bekostnad (skattepengar) för att sen kunna sätta dit dig när du bombar gatorna. Ironiskt, eller hur? :)

Jag tycker bara att det är kul att de kör där och visar upp sig lite om inte annat.. Antar att "de" har nån sorts hojintresse så det är bara kul!
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Tror ni man hade haft en chans? :p

Jag, Sommarn 08... Hade JÄVLIGT bråttom till mitt ex för en klippning :p
 

Bifogat

  • visabildCAXJSJGR.jpg
    visabildCAXJSJGR.jpg
    71.2 KB · Visningar: 864

Spook

Adrenaline MC
Gick med
3 May 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa 2010
1:46 in i denna finns en sköning som rullat på SH ngn månad...

[YOUTUBE-ID]oowC1d-TsZA[/YOUTUBE-ID]
 

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Somewere...
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
blev stoppad i centrala växjö av två tuffa poliser med pilotbrillor i våras för felmonterad skylt. skylten satt nere vid batterilådan och var vinklad framåt i nederkant.dom ville ge mig böter men jag nekade. dom tog ett foto på hojen och sen fick jag åka vidare. 2 mån efter ringde det en kärring och försökte hota fram ett erkännande, jag nekade fortfarande och 3 dagar efter det fick jag ett brev om att fallet va nerlagt! tips: erkänn aldrig!!!!

du har inte målnr o bistå med?? (lättare övertyga dom då om det finns ett liknande mål) för övrigt: :tummenupp:D
 

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Somewere...
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
De tränar på din bekostnad (skattepengar) för att sen kunna sätta dit dig när du bombar gatorna. Ironiskt, eller hur? :)

Jag tycker bara att det är kul att de kör där och visar upp sig lite om inte annat.. Antar att "de" har nån sorts hojintresse så det är bara kul!

Något jag skulle vilja hade varit att en snewt hade kört omkull på utlagd grus från ngn syrisk husägare...undrar vad det hade blivigt av det...:va:rolleyes::brinnerup:glömdet
 

maccc

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Ort
Oslo
Hoj
Har ingen!
1:46 in i denna finns en sköning som rullat på SH ngn månad...

[YOUTUBE-ID]oowC1d-TsZA[/YOUTUBE-ID]

Sitter förbryllad över vad de egentligen kan ha sagt till poliserna precis innan de körde en börnis. Någon som vet?
1:46-
 

Allstaar

Guest
Vilken jäääääääävla wheelie! För en som knappt får upp den (hoj då den andra funkar bra :banana) så va det majestätiskt! :Bugar
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top