Hawk
#96 Supermoto
Tagna av någon på något annat motorforum. Cred till honom vem det nu var...
Den här apparaten va här nere å körde terräng i förra veckan...
Revingehed skåneland...
den är maffig... =)
Tagna av någon på något annat motorforum. Cred till honom vem det nu var...
vart är de nånstans känner inte igen serveringen de sitter på?
Engelsmännen har insett det enda raka
Synd att inte svenska polisen kunde hitta på något roligt i maskinväg också för lite variation nån gång.
Var å köpte lite glass på shell på Torsvik, Jönköping nu i helgen. När jag kliver ut ur butiken ser jag en Mc-snut som ska tanka sin hoj. Men den late j_vlen sitter kvar på hojjen hela tiden. Lutar sig så mycket han bara kan utan att välta för att sätta i kortet å knappa in koden. Såg bara så där snyggt ut!
Är dom så förslappade så att de inte orkar gå längre?
Bifogar en bild som jag tog med mobilen. Tjejen tyckte jag var knäpp som tog kort på honom. Hehe...
Måste man så måste man!
Bild 1: Ett befäls reaktion på min beskyllning om att dom körde rattfulla efter att ha kört över delar av vår tidtagningsanläggning till 201-meters dragstrippen på Super Rallyt i Ljungbyhed för ett par år sedan.Är det någon som vågat peka finger åt snuten?????
Bild 1: Ett befäls reaktion på min beskyllning om att dom körde rattfulla efter att ha kört över delar av vår tidtagningsanläggning till 201-meters dragstrippen på Super Rallyt i Ljungbyhed för ett par år sedan.
Och den andra från Höör utanför mitt hus där två småtjejer blev stoppade för att de sjutsade på cykel....
Bild 1: Ett befäls reaktion på min beskyllning om att dom körde rattfulla efter att ha kört över delar av vår tidtagningsanläggning till 201-meters dragstrippen på Super Rallyt i Ljungbyhed för ett par år sedan.
Dan innan hade jag fått stryk av polisen och hamnade i Helsingborgs häkte för att ha tagit bild 2 på ett annat befäl i deras insatsbuss. Bild 3, resultatet.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|