Polisbilder!

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Ort
Björkarnas stad
Hoj
919 turbo
Dom gillade inte plasseringen av regskylten på 2 av hojarna, min va en av dom. tur man stod parkerad så man slapp böter.. ombesiktning blev de dock :) (skulle ändå besikta den, så ingenn skada skedd, ändrade plasering på skylten efteråt)
 

Bifogat

  • polis1.jpg
    polis1.jpg
    94.3 KB · Visningar: 1,223
  • polis2.jpg
    polis2.jpg
    103.5 KB · Visningar: 1,336

Raz

Ute i svängarna igen!
Gick med
4 May 2004
Ort
08
Hoj
KTM 690 SMC -09
Dom gillade inte plasseringen av regskylten på 2 av hojarna, min va en av dom. tur man stod parkerad så man slapp böter.. ombesiktning blev de dock :) (skulle ändå besikta den, så ingenn skada skedd, ändrade plasering på skylten efteråt)

Ajdå, tur att det gick så bra ändå......
Hur fick dom stopp på er??
 

Jonne-J

Misshandlar R6!
Gick med
16 Sep 2006
Ort
Kalix
Hoj
Yamaha R6
Cykelburen polis som gillar det han ser :tummenupp

polis.JPG
 

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Ort
Björkarnas stad
Hoj
919 turbo
Trodde inte man kunde få böter/ombes. när man står parkerad. Men verkar som om det är flera som råkat ut för det när de kommer till hojjar.

Inte böter uppenbarligen, men ombesiktning.. jag tror vi mötte dom strax innan och dom vände i en rondell, va precis så vi hann parkera, då kom dom som en raket och ställde sig mitt i vägen med blåljusen på.. värsta pådraget som om man rånat en bank :dummer de va svårt att hålla sig för skratt :D
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Konstapel Åke och hans assistent i de skånska skogarna för några veckor sen. En olycka ledde dom dit.

 

stone

mek@spoonvalleyracing.se , depåtomte :-)
Gick med
11 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 690 SMC R
Laholmsvägen Halmstad.
 

Bifogat

  • pol.jpg
    pol.jpg
    194.7 KB · Visningar: 1,188

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
För nån helg sen i Östersund, polisen bestämde sig för att parkera på den mjuka goa asfalten. :)

dsc_0032liten_112.jpg



.
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Ännu en bild från samma händelse i de skånska skogarna. De var rätt lugna och bestämde sig tydligen för att inte undersöka den turbomatade hojen närmare. :D

 

RobRas

Guest
Dom gillade inte plasseringen av regskylten på 2 av hojarna, min va en av dom. tur man stod parkerad så man slapp böter.. ombesiktning blev de dock :) (skulle ändå besikta den, så ingenn skada skedd, ändrade plasering på skylten efteråt)

Vissa har tur :) . Jag stod med parkerad och dom ville ge mig böter men jag nekade.. Ringde någon sur kärring förra veckan och ställde en massa med frågor ang. min händelse. Sa att jag väntade på släp osv. Snart borde man få reda på vad som kommer att hända...
 

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Vad hade du blivit tagen för da?

Om du hade blivit det...

Blev stannd strax efter korsningen, var lite allt möjligt som dom ville prata om. Typ däck, blinkers, kedjseskydd, bakhjulsåkning, m,m. m,m. m,m.
Men det gick bra, fick inga böter tack vare att det var trevliga poliser som det gick att prata med :tummenupp
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Tittade på ett tub-klipp från den här tråden, som ledde till ett annat, som ledde till ett tredje och sedan fick jag se det här. :näsblod

[YOUTUBE-ID]h31gITt45Y0[/YOUTUBE-ID]
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Tittade på ett tub-klipp från den här tråden, som ledde till ett annat, som ledde till ett tredje och sedan fick jag se det här. :näsblod

Jag gjorde typ detsamma. :va

[YOUTUBE-ID]S_DTRwEsasw&feature=related[/YOUTUBE-ID]
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top