Vad hade du blivit tagen för da?
Om du hade blivit det...
Ser ut som det är i uppsala, vattentornet till vänster brukar vara mitt mål när jag skall till Lelles
Om du hade blivit det...
Dom gillade inte plasseringen av regskylten på 2 av hojarna, min va en av dom. tur man stod parkerad så man slapp böter.. ombesiktning blev de dock (skulle ändå besikta den, så ingenn skada skedd, ändrade plasering på skylten efteråt)
Ajdå, tur att det gick så bra ändå......
Hur fick dom stopp på er??
Dom stod som sagt parkerade...
Trodde inte man kunde få böter/ombes. när man står parkerad. Men verkar som om det är flera som råkat ut för det när de kommer till hojjar.
För nån helg sen i Östersund, polisen bestämde sig för att parkera på den mjuka goa asfalten.
.
För nån helg sen i Östersund, polisen bestämde sig för att parkera på den mjuka goa asfalten.
.
Snygg outfit på snubben som står och tittar... skinnjacka och jeans
Dom gillade inte plasseringen av regskylten på 2 av hojarna, min va en av dom. tur man stod parkerad så man slapp böter.. ombesiktning blev de dock (skulle ändå besikta den, så ingenn skada skedd, ändrade plasering på skylten efteråt)
Om du hade blivit det...
Tittade på ett tub-klipp från den här tråden, som ledde till ett annat, som ledde till ett tredje och sedan fick jag se det här.
Tittade på ett tub-klipp från den här tråden, som ledde till ett annat, som ledde till ett tredje och sedan fick jag se det här.
Oj! och vi gnäller på lite böter!!!!!!!! hahaha
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |