Polisbilder!

Hulkomania

Ny medlem
Gick med
24 Jan 2005
Ort
Island of Kings
Hoj
ZX-10R
Grannen (som är pålis) puttrade in på gården med en zzr 1400 för nån vecka sedan. Skulle tydligen bli den nya polis-mc:n, så han va ute och lärde sig den.
Blir nog svår att köra ifrån, iaf för mig. :gnissla

Han skulle köra en kawagrön civilare. Så beware alla i karlstadtrakten om en grön 1400 vill rejsa.

ZZR 1400 finns inte i kawagrön:pannkyss
 

Jompelito

Livet leker...
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Uppsala
Hoj
ZX9R Ninja -98
Är det någon som vågat peka finger åt snuten?????

Drog en rätt skön grejj för nåt år sen.. Var full som en kastrull & på väg ner på krogen med skjuts med min vanliga cykel. Cyklade typ mitt i vägen ner för en backe & vinglade som fan. Då det kommer en bil bakom som tutar, fuckar jag & cyklar vidare.. Bilen kör förbi, det kommer en till bil, den tutar oxå, jag visar fingret.. Då började det blinka blått helt plötsligt.. Snopet:rolleyes:

Kolla min avatar, två brudsnutar var det. Den ena skitskön & den andra skitarg..

Men jag hade tur, fick bara 300 i böter för att jag inte hade lyse:tuttar
 

Dark_Messenger

Guest
Polisen har ett nytt hemligt vapen i jakten på MC-folk... utanpå ser det ut som en uråldrig husbil, men under skalet sitter en JAS 39 Gripen motor med jackad kolv och planad topp... stay alert! :yoparty

Har du PS:at eller!? :D

Har snutarna husbil? Bwahahaha! :rofl
 

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Lite olika polisbilder, vissa från SH och andra från nätet.


En av bilderna är jag skyldig till. Jag på hojen och polaren sitter lyckligtvis bakom i bil. Ganska komisk bild :)

7719324.jpg
[/url][/IMG]
 

Bajen-Sam

Rospigg.
Gick med
28 Aug 2006
Ort
Norrtälje
Hoj
Suzuki M 1800 R2 / BMW R 1150 GS / Suzuki Intruder 1400
Utanför mitt jobb, sitter de och väntar på att jag skall köra hem tro?

Photo_5267_854942.JPG
 

Fixx

Hundförare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Eslöv
Hoj
hoj?
Nationella insatsstyrkans, en i Sthlm, en i Gbg och en i Malmö.

Tycker dom iofs borde ha valt militärens nya leksak: Galten.
Men istället så köper dom in något amerikanskt skräp.

Finns även filmer när dessa bilar kör runt på P7s sandbana i revinge.

Edit. Hitta filmen.
Skumt att inte aftonbladet har hittat denna nyheten tidigare då den kom redan i vintras och filmades i mars på p7
http://www.photo.nu/PRESS/20080305-14.30-PolisJeep/
 
Last edited:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
(Seriös fråga!)
Kan man bli bötfälld när man står still och tankar om polisen inte har sett att man kört med motorcykeln? :va

kan inte påstå att jag vet ren fakta i frågan, men teorin lyder, ja de kan dem för de kan anta att du kört dit den när du är fullt på byllsad din MC utrustning, bara de är förmodligen bevis nog att du kört dit den.

Annan sak är ju om hojjen står på ett släp å blir tankad, eller att du har rullat ut hojjen ur en skåp bil å står med kortbyxor å enbart dit brösthår som täcker din överkropp å tankar hojjen, då förstår snuTTarna att du inte kört dit den.

om inte annat så kommer de fråga dig hur du fick dit den osv. de försöker nog bötfälla dig in i de sista även om de inte är enligt deras egen lilla bok.
 

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
(Seriös fråga!)
Kan man bli bötfälld när man står still och tankar om polisen inte har sett att man kört med motorcykeln? :va

Tja. Har man miniskyltar eller något annat som man egentligen inte får ha så kan dom nog göra det. I alla fall om du inte har ett fraktfordon i närheten eller på annat sätt kan göra det sannolikt att du inte kört hojen dit och inte har för avsikt att köra den därifrån. Det kan nog bli svårt att komma undan misstänker jag om du stod på macken iförd skinnställ att hävda att du inte kört eller tänkte köra. "Nej, konstapeln, Jag vill bara vara skyddad när jag puttar upp hojen på trailern som kommer om 20 minuter."
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Några av dom var ute o brände satan på Bulten i dag...



hojarna tillhör stockholms polishögskola, dom måste väl åsså lära sig lite knäskrap, den punkten är ny för i år och ingen godkänns om korrekt knäskrap inte utförs:D
 
Last edited by a moderator:
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top