Om ni tänker använda en vanlig trampcykel under påsk, se er för så inte Harry Haffa eller Lotta Batong lurar bakom nästa buske. För nu storsatsar man med en riktad insats mot samhällsproblemet nummer ett - buscyklingen.
https://www.facebook.com/photo.php?...94239897.70193.288883917816578&type=1&theater
Japp, sporthoj har en egen grupp, sen finns det "hojåkare" och liknande grupper.vilken grupp kör ni som bor i Sthlmsområdet då? Har sporthoj en egen grupp?
Harmon Rabb skrev:Trots bättre vetande åkte jag fast i en kontroll nu i kväll. Polisen sköt laser där 60 vägen övergår till 70. Min hastighet uppmättes till 77 km/h och jag blev 2400 kr fattigare. Var i gott sällskap. Respekt för att man har nykterhetskontroll, men nog borde man kunna välja ut en sträcka där hastighet verkligen utgör en fara. Platsen man valt ut känns rätt utstuderad för att fylla upp kvoten.
Jag får dock skylla mig själv som inte höll mig i kragen bättre. Min plan var att inte köra bil i helgen. Hämtmaten från Kina restaurangen blev lite dyrare än vad jag tänkt mig.
Ja, att ta paus i sitt ögontjäneri kan kosta...Platsen man valt ut känns rätt utstuderad för att fylla upp kvoten.
Jag får dock skylla mig själv som inte höll mig i kragen bättre. Min plan var att inte köra bil i helgen. Hämtmaten från Kina restaurangen blev lite dyrare än vad jag tänkt mig.
Efter att ha roat mig hela helgen och även tråkkört motorvägen lite smått, så har det ändå inte blivit nått gött snuthäng. Jag tror de sitter på nåt fik och trycker biskvier...
Trots bättre vetande åkte jag fast i en kontroll nu i kväll. Polisen sköt laser där 60 vägen övergår till 70. Min hastighet uppmättes till 77 km/h och jag blev 2400 kr fattigare. Var i gott sällskap. Respekt för att man har nykterhetskontroll, men nog borde man kunna välja ut en sträcka där hastighet verkligen utgör en fara. Platsen man valt ut känns rätt utstuderad för att fylla upp kvoten.
Trots bättre vetande åkte jag fast i en kontroll nu i kväll. Polisen sköt laser där 60 vägen övergår till 70. Min hastighet uppmättes till 77 km/h och jag blev 2400 kr fattigare. Var i gott sällskap. Respekt för att man har nykterhetskontroll, men nog borde man kunna välja ut en sträcka där hastighet verkligen utgör en fara. Platsen man valt ut känns rätt utstuderad för att fylla upp kvoten.
Efter att ha roat mig hela helgen och även tråkkört motorvägen lite smått, så har det ändå inte blivit nått gött snuthäng. Jag tror de sitter på nåt fik och trycker biskvier...
Ja, att ta paus i sitt ögontjäneri kan kosta
Jag brukar försöka se det som att jag, om jag fick titta tillbaka på mitt körkortsinnehav, skulle ställas inför valet att pröjsa det samlade bötesbelopp jag betalat till stadskassan i utbyte mot möjligheten att momsa lite här och där när jag själv bedömer att det är lämpligt. Förmodligen skulle jag acceptera erbjudandet utan betänketid...
Det gör enstaka skithändelser lite lättare att utstå, alla gånger jag klarat mig med nöd och näppe på grund av någon lycklig slump känner jag ju inte till. Så se det som en skitsak, ta gärna ett artigt samtal med polisen om varför de ansåg just den platsen vid den tidpunkten lämplig för kontroll och rulla vidare, med garden lite högre upp bara. Jag hoppas att kinamaten smakade bra!
var var detta om man får vara nyfiken.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |