Polisen

Hojjen

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
ktm125exc sixdays sm kittad, doma effekt
Hej. undrar bara vad ni har för erfarenheter av polisen, altså ni som kör ostrypt....
Om ni har åkt fasst eller om ni känner någon som åkt fast, eller om snuten inte bryrsig om ostrypta 125or.

är ny i 125 klassen :hihi

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Kört ifrån dom flera gånger i stan, jag vill bli som Gubb Rider när jag blir stor!

Hojjen

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
Pr0bz skrev:
Kört ifrån dom flera gånger i stan, jag vill bli som Gubb Rider när jag blir stor!

hehe okej , men jag menade om dom typ stannar folk utan att dom har kört för fort, typ för att dom misstänker att den e ostrypt.....

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
jag blev stoppad för fortkörning. när jag körde in på parkeringen så trodde snutarna att det var en moppe dom hade tagit. Jag har effektsystem o hela medivippan men de sa inte ett dugg om strypningar eller nått de gav mig bara böter och sen va de o tuta o köra igen... så var inte orolig... men att dom stoppar 125or för att kolla om dom e ostrypta är inte stor risk. kan ju va att dom har Razzia i nån skola o tror det är en moppe som kommer. eller bara kolla om du söpit

Hojjen

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
Kronen skrev:
jag blev stoppad för fortkörning. när jag körde in på parkeringen så trodde snutarna att det var en moppe dom hade tagit. Jag har effektsystem o hela medivippan men de sa inte ett dugg om strypningar eller nått de gav mig bara böter och sen va de o tuta o köra igen... så var inte orolig... men att dom stoppar 125or för att kolla om dom e ostrypta är inte stor risk. kan ju va att dom har Razzia i nån skola o tror det är en moppe som kommer. eller bara kolla om du söpit

okeej : :D

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Pr0bz skrev:

FTP :yoparty

ACAB :yoparty

Det händer sällan att man åker dit för att man kör ostrypt. Har det ens hänt någon?

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
Pr0bz skrev:
:tummenupp välkommen in i klubben :D du e inte den enda som inte stannar :yoparty ..... jag har bara blivit stoppad på moppe dom trodde den var stulen :confused: sen hade jag inge ägar bevis eller förar bevis me mig :D så dom vart inte glada men jag kom däri från utan böter eller något fick bara en varning :D dom märkte inte att den var vrål trimmad :va hade 85cc då :tomten

Last edited:

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
NSR_MAN skrev:
:tummenupp välkommen in i klubben :D du e inte den enda som inte stannar :yoparty ..... jag har bara blivit stoppad på moppe dom trodde den var stulen :confused: sen hade jag inge ägar bevis eller förar bevis me mig :D så dom vart inte glada men jag kom däri från utan böter eller något fick bara en varning :D dom märkte inte att den var vrål trimmad :va hade 85cc då :tomten

mäktigt:tummenupp

Nyheter
Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...