polisen körde i 110 för att hinna ifatt de 500 m han hade som försprångExXe skrev:Inte för att vara kaxig men 110km/h är fett mkt. Vilket uppermidrace/hyperrace trim hade du
polisen körde i 110 för att hinna ifatt de 500 m han hade som försprångExXe skrev:Inte för att vara kaxig men 110km/h är fett mkt. Vilket uppermidrace/hyperrace trim hade du
min tar i varvstoppet när jag topparprulle skrev:Hemma fillat och ett mk rör.hade 14/53 drevning varva 12 000
Jag vet att du inte tror mig, det har ingen som inte testa den gjort.
Sanningen är att jag la ner kopiöst mycket tid på att fila-testa-ställa in-bestycka.
Ska sägas att 110 var uppmätt av polisen i svag nedförs backe.
Felet många gör är att dreva för högt så motorn inte orkar varva.
Edit: Glömde säga att jag polera kanalern och insugget tills man kunde spegla sig i dom. Tror jag hade andra reed ventiler. dom var sex läppars och såg ut att vara av kolfiber, är det normalt på en senda drd?
Vet inte tidigare ägare kanske hade gjort något i motorn. Men det var en tjej som hade den innan mig, så jag tror inte det.
oki hehe låter ju trevligt var det SM eller? har för mig att NSR fälgarna passar på CRMenprulle skrev:Jag fick väck varvstoppet så den bottna båda mätarna.
Hastighetsmätarn gick till 80 och den toppa jag på 4:an så den visa lite fel... och varvräknarn går till 12 000.
DEn va faktiskt riktigt kul att köra, hade bätre väghålning och bromsar än crmen..
NSR_MAN skrev:oki hehe låter ju trevligt var det SM eller? har för mig att NSR fälgarna passar på CRMen
Jag tycker de e snyggt me helgutna fälgar på sm , men kanske inte just NSR fälgarnaprulle skrev:Japp var en sm. Jo dom gör de men dom ser förj*vliga ut på den. Det är mest fjädern i framgaffeln och bromsarna som suger. Sen har den lite förhög tyngd punkt för att va optimal på asfalt.
NSR_MAN skrev:Jag tycker de e snyggt me helgutna fälgar på sm , men kanske inte just NSR fälgarna
prulle skrev:Edit: Glömde säga att jag polera kanalern och insugget tills man kunde spegla sig i dom. Tror jag hade andra reed ventiler. dom var sex läppars och såg ut att vara av kolfiber, är det normalt på en senda drd?
Vet inte tidigare ägare kanske hade gjort något i motorn. Men det var en tjej som hade den innan mig, så jag tror inte det.
AndersJohansson skrev:
prulle skrev:Se där vad fel jag gjorde.. Någon som vet varför? jag tänkte bara på minimalt motstånd.
spectre skrev:Min moppe gjorde 100 med filat bakdrev och trimstyre.
prulle skrev:Nja inte så förtjust i det. Skulle va om ma lacka dom svarta typ.
Denna men med svarta fälgar hade vart helt ok.
flexbert skrev:Min trammoppe gjorde 15 med skuret ramlager och min dakota 45 opluggad med skuren cylinder
prulle skrev:Respekt. Min moppe var i och för sig svin dyr... Men jag förlora inte en kronna på den!
Fett najsmarcus_136 skrev:Det där är min bike
låter som värsta vrålåket? bild?flexbert skrev:Trampmoppen var ett riktigt monster!
Uppborrad förgasare och insug, luckad kolv, topp-kant slipad kolv för att kanalerna skulle vara öppna lite längre och stänga lite senare.
Pressade upp den i farliga 46km/h(varvade som ett djur) Rätt bra för en enpetare från 1955
Hade säkert kunnat få den att gå bra mycket värre om man hade haft en riktig krök och inte ett halft igensvetsat sugrör
Sen att ramlagret höl i cirka 3 veckor åt gången var en annan historia
Edit: Jag förlorade heller inte en krona. min gammelfarfar hittade mopeden i skogen för länge sedan och sen fick han den av polisen för att ingen ville hämta den
NSR_MAN skrev:Fett najs
låter som värsta vrålåket? bild?
marcus_136 skrev:Det där är min bike
AndersJohansson skrev:Läs hela tråden så ser du
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=90169
prulle skrev:Lite svårt när du bara posta ett inlägg först.
prulle skrev:Hemma fillat och ett mk rör.hade 14/53 drevning varva 12 000
Jag vet att du inte tror mig, det har ingen som inte testa den gjort.
Sanningen är att jag la ner kopiöst mycket tid på att fila-testa-ställa in-bestycka.
Ska sägas att 110 var uppmätt av polisen i svag nedförs backe.
Felet många gör är att dreva för högt så motorn inte orkar varva.
Edit: Glömde säga att jag polera kanalern och insugget tills man kunde spegla sig i dom. Tror jag hade andra reed ventiler. dom var sex läppars och såg ut att vara av kolfiber, är det normalt på en senda drd?
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|