Solid snake
Guest
Moppetrim tydligen, lås tråd och banna dem som snackar moped.AndersJohansson skrev:Är det här en tråd om ostrypa 125r eller moppetrim?
Moppetrim tydligen, lås tråd och banna dem som snackar moped.AndersJohansson skrev:Är det här en tråd om ostrypa 125r eller moppetrim?
Solid snake skrev:Moppetrim tydligen, lås tråd och banna dem som snackar moped.
www.moppenet.comExXe skrev:Jag har testat ett antal rör som tex hebo, gianelli, gammla MK och nya thrower, Tecnigas RSG, turbokit. Och de bättre har vart gianelli och RSG.
båda metrakiten är lågvarvigare om man jämför med gianelli och tk/hebo.
Om du höjer durationerna får du en högvarvigare cylinder som går bättre med de högvarvigare rören. Så om du hade kört med ett gianelli eller ett metrakit sp rör hade det varit lite roligare
Men jag ska inte säga inte. OM du kom upp i 110 blås kan den inte axxat allt för roligt ?
Men håll trewten om moppemög, skickar snart ett PM till Swedie så du blir neutraliserad.ExXe skrev:Jag har testat ett antal rör som tex hebo, gianelli, gammla MK och nya thrower, Tecnigas RSG, turbokit. Och de bättre har vart gianelli och RSG.
båda metrakiten är lågvarvigare om man jämför med gianelli och tk/hebo.
Om du höjer durationerna får du en högvarvigare cylinder som går bättre med de högvarvigare rören. Så om du hade kört med ett gianelli eller ett metrakit sp rör hade det varit lite roligare
Men jag ska inte säga inte. OM du kom upp i 110 blås kan den inte axxat allt för roligt ?
Men nu handlade inte duskussionen om det, finns på PM för mer frågor, vidare diskussion
Solid snake skrev:Men håll trewten om moppemög, skickar snart ett PM till Swedie så du blir neutraliserad.
ExXe skrev:Raderade inläggen och tar detta via PM med Prulle ist
AndersJohansson skrev:
AndersJohansson skrev:Är det här en tråd om ostrypa 125r eller moppetrim?
Swedie skrev:Håll snacket till 125-snack. Det är vad forumet är till för!
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|