Polisens nya metod!!!!!

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Överallt..
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Är inte det 92hp på 218kg? Det är väl inte fullt så hårresande?

Jag körde ifrån snuten ett flertal gr, på min Mustang Cross special, ifrån år1967, med zundap motor, då jag var 14-16år gammal, :)

17mm förgasare och 5.5hk cylinder med planad top. :yoparty
 
Last edited:

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Jag körde ifrån snuten ett flertal gr, på min Mustang Cross special, ifrån år1967, med zundap motor, då jag var 14-16år gammal, :)

17mm förgasare och 5.5hk cylinder med planad top. :yoparty

Mustang hade väl sachs motor:va Eller mins jag fel:)
 

Rille24

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2008
Ort
Karlskrona
Hoj
Yamaha R1 01-
:fakta ..bombrepa funkar alltid, på rätt ställe.

Ot:
En god vän till mig var ute och åkte herrom sommaren, det var en varm dag, mitt i veckan, strax före midsommar.. De tog en fika vid rosenhill, in kommer 4 målade polishojjar ( :gnissla ) givetvis får de span på de parkerade cyklarna, ungefär varannan sakna regskylt, en hade slicks, en hade kraschkåpa utan lysen bak. Nåväl, grabbarna fikade vidare medan copsen stog å tryckte.. 10 min gick fort, sen blev det 20, uppåt 25 min. Sen blev väl storebror törstig, herregud dom är ju inte mer än människor -men då passade grabbarna på och kuta ut till hojjarna å rulla iväg. Uppåt gp-bulten där banan börjar, så såg sista man i led: 4 målade hojjar med blåljus *uups*, han saktade ner, gled lite åt sidan...i värsta fall böter för avsaknad/sneseglad regplåt..MEN helt plötsligt hörs bara motorer och varvbryt, första hojjen i ledet sticker, sen andra & 3e. Polarn vågade då inte stanna där själv, så han hängde med sina vänner. Copsen hack i häl... Det urartade till ett slags tidskval, fast haren låg bakom :gnissla ...de hade väl lite häng, för täten bromsade in aningens. Men efter telefonica var kusten klar bakåt, och 2 drog uppåt Tullinge, de andra 2 drog mot Tungelsta, för vidare färd mot Dalarö, där fikat sedan avslutades. Jag tror alla deltagare tyckte det var rätt kul såhär i efterhand. Över en viss nivå så spelar material och däcksval en viss roll helt enkelt.

Polarn avråder dock starkt, att försöka göra ngt liknande om man inte har full koll på sin cykel, åkt ett gäng år. Samt inte jagar upp sig, blir stressad osv. Det är nog väldigt lätt hänt att det går åt helvete.

:huvet

Polarn mår bra än idag. Han kör fortfarande hoj, är singel och gillar skogspromenader.

Gillar skogspromenader!!! Hahahahah! ja dör!!
Fett äventyr dom va mä om!=) :yoparty
 

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Somewere...
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
:fakta ..bombrepa funkar alltid, på rätt ställe.

Ot:
En god vän till mig var ute och åkte herrom sommaren, det var en varm dag, mitt i veckan, strax före midsommar.. De tog en fika vid rosenhill, in kommer 4 målade polishojjar ( :gnissla ) givetvis får de span på de parkerade cyklarna, ungefär varannan sakna regskylt, en hade slicks, en hade kraschkåpa utan lysen bak. Nåväl, grabbarna fikade vidare medan copsen stog å tryckte.. 10 min gick fort, sen blev det 20, uppåt 25 min. Sen blev väl storebror törstig, herregud dom är ju inte mer än människor -men då passade grabbarna på och kuta ut till hojjarna å rulla iväg. Uppåt gp-bulten där banan börjar, så såg sista man i led: 4 målade hojjar med blåljus *uups*, han saktade ner, gled lite åt sidan...i värsta fall böter för avsaknad/sneseglad regplåt..MEN helt plötsligt hörs bara motorer och varvbryt, första hojjen i ledet sticker, sen andra & 3e. Polarn vågade då inte stanna där själv, så han hängde med sina vänner. Copsen hack i häl... Det urartade till ett slags tidskval, fast haren låg bakom :gnissla ...de hade väl lite häng, för täten bromsade in aningens. Men efter telefonica var kusten klar bakåt, och 2 drog uppåt Tullinge, de andra 2 drog mot Tungelsta, för vidare färd mot Dalarö, där fikat sedan avslutades. Jag tror alla deltagare tyckte det var rätt kul såhär i efterhand. Över en viss nivå så spelar material och däcksval en viss roll helt enkelt.

Polarn avråder dock starkt, att försöka göra ngt liknande om man inte har full koll på sin cykel, åkt ett gäng år. Samt inte jagar upp sig, blir stressad osv. Det är nog väldigt lätt hänt att det går åt helvete.

:huvet

Polarn mår bra än idag. Han kör fortfarande hoj, är singel och gillar skogspromenader.

:yoparty :D 3vlig läsning det där...:tummenupp
 

purex

Medlem
Gick med
10 Jan 2008
Ort
Ronneby
Hoj
1997 TL1000S
polarn sa bara sporthoj men den sm jag vart fångad av var en sporttourer fan minns inte vad dem heter ska googla lite vänta

ja pan european tog mig


den har dom haft länge... läste även att dom klagat på cykeln i hastigheter över 140-160 då den blir svajig i baken, Kör på fortare så vill dom kanske inte jaga, då många poliser känner sig rädda för hojjen.

Nu vill jag inte uppmana att köra fortare då det är mycket mycket dumt:tummenupp
 

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Fnatti
hamrn2zs0.jpg
 

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Somewere...
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
*asg* här... nej, jag har ju inget med storyn att göra, det är polarn :rolleyes: ..ang cheyer så har man ett bmi-max, jag ligger inte med några kurviga kk's :rofl jag har kurv-skräck isf

:gnissla

haha...ingen dum idé det där..."ursäkta bruden men vad har du för BMI?" :tummenupp säkert massa :tuttar man får då...:gnissla :D
 

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Ort
y-stad
Hoj
snart så ..
polisen i Malmö kör runt med en silvrig touringhoj iaf ... FJR 1300 ?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top