Spela roll dom får väl inte jaga en i högre farter ändå?
Spela roll dom får väl inte jaga en i högre farter ändå?
De kör redigt fort när de vill.
Är det någon som vet om andra tillverkare försöker få polisens gunst. Det är väl mest BMW i deras mc-flotta? En och annan Honda kanske. Något annat märke har jag nog inte sett representerat. Har sett en och annan offroad maskin men där kommer jag inte ihåg vilket märke det rört sig om.
Well då får vi se om bmwn tar hondan i sommar då
Ajdå, ingen större vits att försöka dra dom då för min del i alla fall. En bil kommer jag nog göra ett försök mot, men inte vs en polis-mc. Är alldeles för dålig själv på att köra
Hey, nu kommer jag låta som en moralkärring, men...
Får ni blåljus efter er, stanna. Det är respekt för lagen, inget annat. Kör för all del som ni vill, men ta eventuella böter som en man också. Jag har blivit stoppad av polis ett par gånger under min korta tid med kortet, men jag har aldrig blivit orättvist behandlad eller fått böter jag inte förtjänat.
Undantaget är väl bara Hamrén
tyvärr lever en del människor i stressat samhälle.vissa människor har hur mycket tid som helst,men ibland har man dåligt med tid o stanna så man får stanna nästa gång istället,men givetvis ska man stanna om man har tid men tyvärr har man inte det,men du ska vara glad som verkar ha all tid i världen
Åkte själv dit i fredags utanför Falkenberg. Allt var över på ett par minuter. Man kan se det som en ovanligt dyr bensträckare.
Det är väl ingen som har så bråttom att de inte har tid att stanna ett par minuter om polisen vill ha din uppmärksamhet. Köra ifrån dem tar mycket längre tid och du utsätter dig själv och andra för fara. Det är inte värt det under några omständigheter. Inte ens om man hade en gravid eller dödssjuk person i bilen.
tyvärr lever en del människor i stressat samhälle.vissa människor har hur mycket tid som helst,men ibland har man dåligt med tid o stanna så man får stanna nästa gång istället,men givetvis ska man stanna om man har tid men tyvärr har man inte det,men du ska vara glad som verkar ha all tid i världen
asdf Ska ge mig ut i skogen på direkten och börja gräva diken, sen till byggmax och köpa lite rejäla plankor och kanske ett snöre så jag själv kan köra över och sen bara rycka i snöret så plankan försvinner lite alá Robin Hood... bara inte bmw kan flyga.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|