Ska ge mig ut i skogen på direkten och börja gräva diken, sen till byggmax och köpa lite rejäla plankor och kanske ett snöre så jag själv kan köra över och sen bara rycka i snöret så plankan försvinner lite alá Robin Hood... bara inte bmw kan flyga.
Hey, nu kommer jag låta som en moralkärring, men...
Får ni blåljus efter er, stanna. Det är respekt för lagen, inget annat. Kör för all del som ni vill, men ta eventuella böter som en man också. Jag har blivit stoppad av polis ett par gånger under min korta tid med kortet, men jag har aldrig blivit orättvist behandlad eller fått böter jag inte förtjänat.
Undantaget är väl bara Hamrén
Jag ska få en sån i sommar på jobbet... Moahahahahaha...- Jerker - skrev:De borde ju få några S1000RR också. Respekt.
De där du såg har just påbörjat sin mc-polisutbildning så de kommer att lära sig en hel del och bli mycket bättre på att köraMicro skrev:Har sett dem öva på barkaby, senast idag måste varit 10-12 och kan säga att dom kan hantera dom där hojarna rätt bra.
de där du såg har just påbörjat sin mc-polisutbildning så de kommer att lära sig en hel del och bli mycket bättre på att köra
Nåja, gäller bara att ha rätt verktyg för jobbet så att säga
Varför? Ni har väl i runda tal en snut per 1000 kvadratkilometer däruppe.
Med rätt pilot går det att svänga med mycket hoj också (vet att den varit uppe tidigare, men den är så söt).160 häst, men närmare 300 kilo.. Undrar iofs hur snabb en sån kan va på kurvig väg.. Måste man ha högt bantempo för att va snabbare än hojen, eller räcker det med att "åka på"? Jag har full respekt för mc-poliser, de har nog grym koll på sina grejer. Dock är det ju MKT hoj att svänga med.
Bytte koppling i en ambulans-hoj förra veckan
brukar flyttas lite mellan piteå, kalix, luleå m,m när för många anmälningar om mopedbus kommit in
Det absolut bästa ur köra ifrån-synpunkt vore ju om Svenska polisen kunde skrota sina motorcyklar och köpa såna här söta 3-hjulingar som polisen i New York kör runt i istället. Kan man både dricka morgonkaffet och smita mellan köer! Jag kan dock inte låta bli att le en smula varje gång jag ser en morsk konstapel i en sån här handikappfordonsliknande räcertrehjuling. Men de verkar gå utav bara fan.
Hojåka är precis som sex, det ska kittla i magen o göra lite ont.
Är det bekvämt blir det bara tråkigt
Jo, han vann. Körde ifrån Stensmo.Va de inte en polis som placera sig rätt bra i 250GP på SM'et i Anderstorp härom helgen..?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|