Polisjakt som slutar illa

KJECOP

Guest
Pizzabagarn skrev:
2668974 Tänk om du var tvungen att ha vakthavande befäl på bönpallen, skulle se kul ut. Tur att det finns radiokommunikation :tungan

Ps Ser bilden framför mig och börjar faktiskt skratta för mig själv :D Tur att man är lättroad. Ds
Ha ha... :D

Ja så har jag inte sett på det. Men med tanke på att polishojar inte har någon bönpall så måste det vara en liten rackare till vakthavande befäl om denne skall få plats. Och jag vet inte om det finns något vakthavande som är så liten.... :rolleyes:

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
KJECOP skrev:
2669053 ..... Och jag vet inte om det finns något vakthavande som är så liten.... :rolleyes:

vad e det du säger ? att poliserna i sthlm e tjocka ? va, va, va.. e det det du säger :D :tummenupp

:felämne

klockren text till bilden du har i din profil :yoparty

Ulfis

aka Retep
Gick med
13 Oct 2004
Hoj
VFR800 -08, CBR600 -96
Freddola skrev:
2658648 Frågan är vad mc killen gör?
Nu vet jag inte vad han har för hojj, men snabbt gick det inte för han.
Sånna som han bör nog stanna direkt utan försöka smita.

Vem tycker du borde smita då?

KJECOP

Guest
wonderwizard skrev:
2669123 vad e det du säger ? att poliserna i sthlm e tjocka ? va, va, va.. e det det du säger :D :tummenupp

:felämne

klockren text till bilden du har i din profil :yoparty
Att poliserna i Stockholm e tjocka...???? Öh? Njae? Nej... Jag menar... Nej absolut inte. Jag syftade nog på mig själv...

Ja den profilbilden är väl bra? Det skulle ju faktiskt kunnat ha varit jag... :D

Också :felämne

JASON A.G.H

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
GSXR 1000-03
ozto skrev:
2658600 den har varit uppe förut men det var mycket länge sedan...

Tycker dock inte att dom hetsar värst mycket.. Skriver du hetsar så får du det att verka som att det skulle va polisens fel att han kör av och det är det väl inte...
Försöker man köra från polisen och inte klarar av det så får man skylla sig sjäv!

Tycker inte att båge-killen gjorde rätt. men fan vilka idiot snutar!! hur fan kan man gasa så jävligt i bostadsomr. de va ju uppe i 130 me snutbils jäveln på småvägar o gångvägar. de kunde ju ha kört över hur många som helst. skrämande att se snutar som kör så där. ska man behöva köra sådär för att komma ikapp, då ger man fan i att jaga med tanken på hur många andra som kan ha skadats...:mad:

Bäbbe1

ha kul medans det går..
Gick med
14 May 2006
Hoj
GSX-R 750 och KTM 660
men är det ingen som lägger märke till att han har crosshjälm på sej.
Det är ju inte allt för härligt attt köra i de farterna med en sådan hjälm.
Undrao m det var hans hojj eller om han lånat den. För han körde ju helt klart lugnt i kurvorna. :va

btw polisen gav mej 1500kr i böter för ej tillräckligt synlig reg plåt på mcn då jag stog och tankade häromdagen. Det var dom julpengarna. Bättre med bötes beloppet som var förut :huvet

Nu får det bli lite vintermeck å fixa så man inte får böter igen.

Last edited:

Live2Ride

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2006
Hoj
Motorcycle emptiness..
Jesus sister Mary Francis.. Varför stannade han bara inte? Dumt att riskera sitt eget liv bara för att antingen:
1.Inget körkort
2.Stulen hoj
3.Oreggad hoj
4.Onykter (då ska man INTE köra!)

Jo, jag märkte också att han körde lite för lugnt i kurvorna..Men vem har sagt att personen som körde är antingen ett speedfreak eller bra på att köra?
Var hojen modifierad till en streetfighter? Lite udda körställning bara..

Vet inte varför han fortsatte som han gjorde, blev själv stoppad av farbror blå under sommaren då jag testade polarns lillebrors trimmade moppe. Men jag åkte inte ens på böter, bara en varning (för att jag stannade)..

Jaja.. Som man bäddar får man ligga.

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
JASON A.G.H skrev:
2679882 Tycker inte att båge-killen gjorde rätt. men fan vilka idiot snutar!! hur fan kan man gasa så jävligt i bostadsomr. de va ju uppe i 130 me snutbils jäveln på småvägar o gångvägar. de kunde ju ha kört över hur många som helst. skrämande att se snutar som kör så där. ska man behöva köra sådär för att komma ikapp, då ger man fan i att jaga med tanken på hur många andra som kan ha skadats...:mad:

Jag delar inte din uppfattning! Ja vill minnas att det jag tycker det går ganska sakta och lugnt mest hela tiden!

orkar inte kolla skiten igen...

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
JASON A.G.H skrev:
2679882 Tycker inte att båge-killen gjorde rätt. men fan vilka idiot snutar!! hur fan kan man gasa så jävligt i bostadsomr. de va ju uppe i 130 me snutbils jäveln på småvägar o gångvägar. de kunde ju ha kört över hur många som helst. skrämande att se snutar som kör så där. ska man behöva köra sådär för att komma ikapp, då ger man fan i att jaga med tanken på hur många andra som kan ha skadats...:mad:
tänkte skriva samma sak men nu slipper ja det :)

Måste säga att de sätter mycke på spel för att ta en hojförare som jämfört med snuten tar de rätt lugnt i bostadsområdena..

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC