GSXR1100R
The older i get the faster i was
SkitpåreKay skrev:Ta mitt inlägg med en pungspar.. -klackspark! Du är den coolaste "gubben" jag vet
SkitpåreKay skrev:Ta mitt inlägg med en pungspar.. -klackspark! Du är den coolaste "gubben" jag vet
GSXR1100R skrev:Skitpåre
ja men den 60åring som kör sporthoj ska ha cred! skulle någon vara över 60 så skriv gärna det här.GSXR1100R skrev:+35 är samma som pensionär, mer än 60 kan man inte bli
Det finns några gubbar som är äldre än så och tävlar i RR.MostWanted skrev:ja men den 60åring som kör sporthoj ska ha cred! skulle någon vara över 60 så skriv gärna det här.
förresten gsxr1100R hur är de med de gråa stråen?
Jag vetKay skrev:-Det var faktiskt inte nån ironi mitt sista inlägg!
Jag är din hemliga beundrare
MostWanted skrev:Kul å se genomsnittsåldern här på sh.com och ville även testa å göra en poll.
GSXR1100R skrev:+35 är samma som pensionär, mer än 60 kan man inte bli
är detta sant? fan va skoj.Kahobe skrev:E du oförskämd ? ungjävel!!
(är född 1945)
Ja där ser man, det finns ett liv efter 60 trots allt.Kahobe skrev:E du oförskämd ? ungjävel!!
(är född 1945)
Maverick_ou812 skrev:Tycker vi i 30-60 intervallet (the dark side) skulle ha en egen forumdel, helt låst för personer under 30. Snacka om att många hade reggat sig som +30 bara för att få hänga där!
Maverick_ou812 skrev:Tycker vi i 30-60 intervallet (the dark side) skulle ha en egen forumdel, helt låst för personer under 30. Snacka om att många hade reggat sig som +30 bara för att få hänga där!
Swedie hade fått döpa den till "3G" utläst: Gammal GasGlad
Sen skulle vi haft nya egna smileys i stil med
Död
Tandlös
Hör du?
Med många fler ljus
Går på smärtstillande
Ja ja ja....
Sist men inte minst med rullstol istället!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|