Nordman
In speed we trust. G.R.S/08
Du menar att den blir så kall å hård att den inte känner nått alt. går sönder??sandstream skrev:Jag har ett ställ med ventilation i grenen, funkar lika bra som suppe.
Du menar att den blir så kall å hård att den inte känner nått alt. går sönder??sandstream skrev:Jag har ett ställ med ventilation i grenen, funkar lika bra som suppe.
sandstream skrev:Jag har ett ställ med ventilation i grenen, funkar lika bra som suppe.
Jugge_c skrev:Du menar att den blir så kall å hård att den inte känner nått alt. går sönder??![]()
Den blir väldigt liten när det är kalltJugge_c skrev:Du menar att den blir så kall å hård att den inte känner nått alt. går sönder??![]()
lorkan skrev:Någon nämnde i Selins olyckstråd att man kunde göra en poll om hur många som använder suspensoar när dom kör hoj. Så det gör det vi nu. Använder ni det, eller inte ?
Jag gör inte, men funderar på det ..
Jugge_c skrev:Någon som vet om det funkar att sitta bekvämt med susp![]()
Det gör inte ont ljumsken eller så? Någon som vill utvärdera och komma med ett utlåtande?
OK. Det blir till att inhandla en då.. Kanske kan få tjejen att bidra med en slant då hon har intresse i att "lillkillen" ska va hel ocksåZee skrev:Skaver ngt i början men man vänjer sig. Kopparna är inte så stora som man kan tro för de är byggda för att bära då man har benen ihop, dvs de är lagom stora när man sitter på bågen.
tuppjuck skrev:Samma här. Tänkte kolla runt lite i sportaffärer efter olika modeller. Skulle tro att jag föredrar en hård kopp... Ju mer jag tänker på det desto vettigare låter det. Vi har ju skydd här & där och överallt men ingenting i skrevet :kocko
lorkan skrev:Någon nämnde i Selins olyckstråd att man kunde göra en poll om hur många som använder suspensoar när dom kör hoj. Så det gör det vi nu. Använder ni det, eller inte ?
Jag gör inte, men funderar på det ..
Jag tror jag beställer "Budo-Nord Olymp dam"Magnus-Sthlm skrev:http://www.sbisport.se/
Har deras Budo-Nord Standard. Kostar 95 spänn och är enligt mig en bra investering. Klicka på Budo-Kampsport och sedan på Skydd.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |