Poll om suspensoar.

Använder du suspensoar när du kör hoj ?

• Antal röstningar
    0

hjelmfrillan

En otrolig blick för spelet
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
xt660r
sandstream skrev:
Jag tror jag beställer "Budo-Nord Olymp dam"

14403-000_s.jpg
en sån har jag :tummenupp

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Magnus-Sthlm skrev:
http://www.sbisport.se/

Har deras Budo-Nord Standard. Kostar 95 spänn och är enligt mig en bra investering. Klicka på Budo-Kampsport och sedan på Skydd.

Jag kan säga att den har nog räddat mig vid ett par hårda nerslag då jag har lyckats bibehålla kontrollen istället för att det svartnar för ögonen av smärta med ovissa följder.

Jupp, de står på besökslistan, jobbar bara ett par kvarter från dem. Tack för tipset/omtanken ändå :tummenupp

selin skrev:
För mig blir det då garanterat sus nästa säsong :rolleyes:

Önskar inte ens min värsta fiende den paniken jag hade när jag insåg vad som hänt. Skulle kunna rada upp lite grejjer men det känns som om det vore lite att blotta sig själv :D Kan iaf säga att en av mina goldenboys hittades i ljumsken c.a 3 dagar efter smällen med hjälp av ultraljud :4skrika

Jo! Berätta! Berätta! :rofl

Om inte annat så i avskräckande syfte :brinnerup

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
sandstream skrev:
Har du två ballar?
Isf kan du nog räkna med en lysande karriär i porrbranschen :D

:rofl

Fast balle i skåne är samma som röv, så är han från skåne vet jag inte om det kan bli en lysande karriär i porrbranschen, kanske homodelen isf. :)

Tror att stadium är det bästa stället att köpa susp. på, en hockeyvariant.
Dock hittar man inga susp. på deras hemsida...

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
sandstream skrev:
Jag tror jag beställer "Budo-Nord Olymp dam"

14403-000_s.jpg

Om några år blir dessa byx-putande produkter standard-utrustning bland SH-folk. På samlingar inför grupp-körningar och tankstopp går folk omkring och visar senaste supparna, knackar lite lätt på varandras put, diskuterar olika märken, passformar och personliga preferenser. Best-seller är den som är, ja vad annars - störst. På SH ordnas gruppköp på tyska super-suppar med enorma proportioner. Man läser inlägg som "..kör inte en meter utan suspensoar" och SMC kräver lagändring med ryggskydd som sträcker sig ner över svanskotan, runt rumpan och slutar i en enorm suspensoar runt pungen.

(Det var bättre förr)

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Har en budo nord jag också... fast herr då :)
Skall testa med skinnstället sen efter jobbet.

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
Beror väl på hoj. R1:a med sin smala tankslut är ju en riktig pungkrossare. Där är firebladen ett föredöme. :D

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
#Olsson# skrev:
Om några år blir dessa byx-putande produkter standard-utrustning bland SH-folk. På samlingar inför grupp-körningar och tankstopp går folk omkring och visar senaste supparna, knackar lite lätt på varandras put, diskuterar olika märken, passformar och personliga preferenser. Best-seller är den som är, ja vad annars - störst. På SH ordnas gruppköp på tyska super-suppar med enorma proportioner. Man läser inlägg som "..kör inte en meter utan suspensoar" och SMC kräver lagändring med ryggskydd som sträcker sig ner över svanskotan, runt rumpan och slutar i en enorm suspensoar runt pungen.

(Det var bättre förr)

:rofl
Du var inte lite negativ du ..

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Oddjob skrev:
Gör inte men funderar också på det.

fundera kan du men testa inte

köpte en susp som var en bra enligt kompis som spelar bandy

skulle köra hem och hade den där suspen på mig det var hemskt, ingen känsla alls! kanske låter konstigt men paketet ska ligga mot tanken

Jugge_c skrev:
Någon som vet om det funkar att sitta bekvämt med susp :va
Det gör inte ont ljumsken eller så? Någon som vill utvärdera och komma med ett utlåtande?

nej det är inte bekvämt

skulle ju hämta den på en verkstad fick be att gå in å byta om (ta av mig den) kändes så jävla taskigt

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
#Olsson# skrev:

(Det var bättre förr)

Fi fan, nu är jag på bra humör igen! Det där skänkte livslust igen!
Muahahahaha!

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Mr Helmut skrev:
fundera kan du men testa inte

köpte en susp som var en bra enligt kompis som spelar bandy

skulle köra hem och hade den där suspen på mig det var hemskt, ingen känsla alls! kanske låter konstigt men paketet ska ligga mot tanken

nej det är inte bekvämt

skulle ju hämta den på en verkstad fick be att gå in å byta om (ta av mig den) kändes så jävla taskigt

Vart köpte du den susp.en ? Har hittat på Intersport för mellan 130 och 350kr (3 olika modeller), vore kul att testa iaf, är det för jävligt så blir det klart utan ...

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!