Poll - Vilket mobilmärke är bäst?

Vilket mobilmärke är bäst?

• Antal röstningar
    0

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Therudeboy skrev:
Jag har både 7250 & T610 kan ju lätt säga att 7250 är mer prisvärd än T610 även om T610 fick bäst i test.

Har inte varit nöjd med en ända ericsson/se Och jag har haft väldigt många.

Jo, fast det där är ju väldigt mycket från person till person. Själv tycker jag att 7250 har en mycket otydligare och minre display än T610, däremot hatar jag SonyEricssons joysticks-meny-pillare, där är nokia klart bättre med sina menypilar. Tycker även att bilderna blir bättre med T610, och så känns den mindre plastig än 7250in. Så har ju T610 klart bättre stanby tid.

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Husqvarna 600
Har en Ericsson till salu billligt med NMT-abonnemang.
Med stor skärm. Inga små fippliga knappar.
Kamera ingår ej

Bifogat

• acc5.jpg
    acc5.jpg
    29.7 KB · Visningar: 132
Last edited:

Therudeboy

Guest
akora skrev:
Jo, fast det där är ju väldigt mycket från person till person. Själv tycker jag att 7250 har en mycket otydligare och minre display än T610, däremot hatar jag SonyEricssons joysticks-meny-pillare, där är nokia klart bättre med sina menypilar. Tycker även att bilderna blir bättre med T610, och så känns den mindre plastig än 7250in. Så har ju T610 klart bättre stanby tid.

Jag håller med dig om allt där utan kameran och plastighet.är väldigt missnöjd med att dom inte sänkt ner displayen på T610 istället skickar dom med en puts duk :rolleyes:

IsaE

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
hade en Gsx-r 750
Vad ska man välja om man vill ha en bra telefon med hyfsade funktioner, gärna radio. Men utan kamera.
Har en 8310 nu och det är dags att byta.

Det visade sig att den mobilen inte tycker om att bli överkörd av snöplogen..

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
IsaE skrev:
Vad ska man välja om man vill ha en bra telefon med hyfsade funktioner, gärna radio. Men utan kamera.
Har en 8310 nu och det är dags att byta.

Det visade sig att den mobilen inte tycker om att bli överkörd av snöplogen..

Snöplogen??? :skrämd :skrämd :skrämd

Har du varit utan telefon länge?

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Therudeboy skrev:
Jag håller med dig om allt där utan kameran och plastighet.är väldigt missnöjd med att dom inte sänkt ner displayen på T610 istället skickar dom med en puts duk :rolleyes:

Jo, det är en stor miss i använbarhet att dem inte har en ensänkt display, men den är grymt snygg med sin släta design.
Men du måste ju hålla att 7250 känns bra plastig??

Therudeboy

Guest
akora skrev:
Jo, det är en stor miss i använbarhet att dem inte har en ensänkt display, men den är grymt snygg med sin släta design.
Men du måste ju hålla att 7250 känns bra plastig??

Nja jag tycker inte den känns så plastig men den knakar mycket så fått man ta klämmer lite på den.

Ingen dubbel moral här inte ;) :D

IsaE

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
hade en Gsx-r 750
Lartes skrev:
Snöplogen??? :skrämd :skrämd :skrämd

Har du varit utan telefon länge?

Japp. Den har funkat sisådär efter lite elektronikrengöring och allmäna hemmafix, men nu har den gått i graven helt.
Men snön ligger ju ett tag på det här stället :)

(sen är det jobbets och jag fick ingen ny förrän nu ändå)

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
Någon som litar så mkt på Neonode att han/hon tror på att N1 släpps innan nyår???? :rolleyes:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
6610 :bow

Bästa telefonen jag haft hittills.
Vem fan vill ha kamera i mobilen? Bilderna blir ju heeelt värdelösa ändå.

Tobbe_N

Ökenråtta
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM Superduke -07
köpte en siemens sl55 igår och är helnöjd, än så länge. Den är väldigt liten och en tilltalande design.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Jag gillade min AP radiotelefon från -83. Elva kilo och rejält med kvalitetselektronik. Röd display och 11-13 Watt uteffekt. Funkar ju inte så bra numera, då de lade ner det nätet.

Mobiran jag hade sedan var inte heller så dum. Bärbar faktiskt, men tyvärr NMT900 som också lades ner. 3-4kg med batteripacken.

Nu har jag en Nokia av okänd modell, tung och fin och ligger bra i handen och kan användas att klubba sälar och dörrvakter med (rejäla doningar). Går faktiskt att ringa med också, samt SMS:a. Antenn och stort batteri och en display där man kan se numret som man ska ringa. Klockren sak som gått bra i 5-6 år nu.

Modernt skit är ju så smått att man inte kan trycka på knapparna och så ser de lite smågay ut...

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Alikzus skrev:
Man har inte kameran för att ta "riktiga" bilder utan för att det är en kulig funktion :fakta

Dock helt värdelös. Vad ska man ha värdelösa funktioner till?
Som ABS på hojar ungefär.

Alikzus

Twin Power Ranger
Gick med
21 Sep 2003
Hemma i Falkenberg efter 13 år i Stockholm
Hoj
Ryath - 2013 Triumph Thruxton 900 EFI (Brooklands Green)
SE T610 är en bra telefon så länge du inte ska sola med den, för då ser man inget på displayen [kritik SonyEricsson], samt att den inte är nedsänkt = repor. Sen är väl inte minnet så stort på den heller, men jag tänkte faktiskt inte ha hela mitt fotoalbum och all min favorit musik i telefonen, och spel kan man spela på datorn om man tycker om sånt. Annars är jag nöjd med min i alla fall, och min kompis lika så (inte nöjd med min alltså utan med sin egna :D)

Alikzus

Twin Power Ranger
Gick med
21 Sep 2003
Hemma i Falkenberg efter 13 år i Stockholm
Hoj
Ryath - 2013 Triumph Thruxton 900 EFI (Brooklands Green)
Gustav1 skrev:
Dock helt värdelös. Vad ska man ha värdelösa funktioner till?
Som ABS på hojar ungefär.

Äh, vad du gneller! Då behöver man ju faktiskt inte ha mer än ring- & SMS-funktion på mobilen om man ska se det på det sättet. Färgdisplay och polyfona ringsingnaler är också onödigt egentligen juh. Det var med den filosofin min fina T28 hängde med ett bra tag, den räckte ju egentligen.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...