Porrstjärnan Sasha Grey hos Tyra Banks (talkshow)

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
"I was 40lbs overweight"

JO TJENA... 40lbs mer än en flodhäst eller?

Åsikter?
Ja det spontana är väl, varför jobbar inte jag med det?

gott med pengar.

Fred00

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Morsans Hornet -06
Låt mig börja:

Personligen har jag inga problem med porr och anser att showen medvetet var upplagd för att försöka bryta ned Sasha. Det var knappast överraskande dock, med tanke på att det är en mainstream-show från USA. Porrstjärnorna framställs alltid som offer med drogproblem och dålig uppväxt med föräldrar som misshandlade dem.

Tyra påpekade flera gånger hur ung Sasha såg ut. Då är det ganska lustigt att Sasha berättar (se film nedan) hur stylisterna medvetet försökte få henne att se så ung ut som möjligt (kläder, örhängen, frisyr).

Det här har Sasha Grey själv att säga om showen:

http://www.youtube.com/watch?v=qFTEoBR215E&watch_response

Managern Marc Spiegler gjorde dock inte hennes sak bättre...

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Låt mig börja:

Personligen har jag inga problem med porr och anser att showen medvetet var upplagd för att försöka bryta ned Sasha. Det var knappast överraskande dock, med tanke på att det är en mainstream-show från USA. Porrstjärnorna framställs alltid som offer med drogproblem och dålig uppväxt med föräldrar som misshandlade dem.

Tyra påpekade flera gånger hur ung Sasha såg ut. Då är det ganska lustigt att Sasha berättar (se film nedan) hur stylisterna medvetet försökte få henne att se så ung ut som möjligt (kläder, örhängen, frisyr).

Det här har Sasha Grey själv att säga om showen:

http://www.youtube.com/watch?v=qFTEoBR215E&watch_response

Managern Marc Spiegler gjorde dock inte hennes sak bättre...

Jao.. men Tyras främsta publik i tv-soffan är gissningsvis 30-50 åriga kärringar,
som sitter och lyssnar spänt och säger "ååh" "åå nej" då och då.

Upplagt för tittarna, jag tror att Tyra vill ta mark från Oprah

Fred00

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Morsans Hornet -06
Jao.. men Tyras främsta publik i tv-soffan är gissningsvis 30-50 åriga kärringar,

Sant. Favoriten är när de pratar om gangbang-scener och Sasha säger "I did one of those and it was fifteen guys". Reaktionen från publiken var rätt lustig faktiskt. Visste de inte att sådan porr existerar, eller? Jag kanske är porrskadad...

Last edited:

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Sant. Favoriten är när de pratar om gangbang-scener och Sasha säger "I did one of those and it was fifteen guys". Reaktionen från publiken var rätt lustig faktiskt. Visste de inte att sådan porr existerar, eller? Jag kanske är porrskadad...

Orkade inte kolla allt ;D

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*

Eller så kanske det var en liten varning för alla cheyer där ute som inte fick nåt bra tips från studievägledaren och funderar på en pengarik-karriär...
Jag såg hela klippet och kände vä väl oxå att det va lite vinklat, att det hela va upplagt för att Sasha skulle "bryta ihop och säga att hon egentligen hatade detta".
Visst hon kanske trivs bra på jobbet och är nöjd med sitt val, kul för henne isf, men flertalet av människor i porrindustrin gör inte det.. glöm inte bort de..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
vad elaka folk var mot hon porrstjärnetjejen:va "det är fel", "du gör fel", "du är en dålig människa", "det är inte försvarbart" osv... vafan, låt tjejen göra som hon vill:confused: hon 'r inte där för att bli förnedrad eller nedtryckt utan för att berätta om sig själv och ge sin bild av hela porrstjärneyrket så varför tracka henne i så stor utsträckning som de gör?:va inte för att jag tycker att det är bra för henne eller nånting, men om hon nu redan har det svårt ska man väl inte göra det svårare för henne?:va

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Så länge hon är nöjd med sitt liv så borde alla vara nöjda tycker jag. Hon vill uppenbarligen bli förnedrad och påsatt och inspelad och hon verkar trivas med det.

Förstod inte alls vad det hade och göra med 14åriga horan?

Jag förstår också om det inte är socialt accepterat eftersom porr anses som något negativt, men vill hon göra det så fine för mig.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati