Hon är rejält känd. Du måste läsa på bättre. Såja, det är inget att gråta för. Ut och porrsurfa bara, det är enda sättet att lära sig.
Eller inventera lagret?
(Jag hade för mig att Pinky jobbade i leksaksbutik för vuxna)
Hon är rejält känd. Du måste läsa på bättre. Såja, det är inget att gråta för. Ut och porrsurfa bara, det är enda sättet att lära sig.
Hoppsan! I så fall är det ju oförlåtligt. Spöstraff och nAkcskått!Eller inventera lagret?
(Jag hade för mig att Pinky jobbade i leksaksbutik för vuxna)
Hoppsan! I så fall är det ju oförlåtligt. Spöstraff och nAkcskått!
Kommer inte på fråga!Eller så får du sluta porrsurfa så mycket
Visst hon kanske trivs bra på jobbet och är nöjd med sitt val, kul för henne isf, men flertalet av människor i porrindustrin gör inte det.. glöm inte bort de..
Konstig porr har hon gjort ialf
Själv har jag alltid funderat på vad är det för folk som gillar att se såna scener. Sitter de och njuter av att se en tjej bli förnedrad och/eller drömmer de om att få vara en av killarna?Sant. Favoriten är när de pratar om gangbang-scener och Sasha säger "I did one of those and it was fifteen guys". Reaktionen från publiken var rätt lustig faktiskt. Visste de inte att sådan porr existerar, eller? Jag kanske är porrskadad...
Själv har jag alltid funderat på vad är det för folk som gillar att se såna scener. Sitter de och njuter av att se en tjej bli förnedrad och/eller drömmer de om att få vara en av killarna?
Förövrigt verkar inte Sasha vara helt normal och det skulle inte förvåna mig om hon ljuger angående sin barndom.
Själv har jag alltid funderat på vad är det för folk som gillar att se såna scener....
Mannen skall dessutom ha vita tubsockor kvar på fötterna.
Hur vet du det? Finns det statistik på det eller är det något du bara 'vet' ?
Jag säger inte att du har fel men jag tar gärna del av den undersökning du har tillgodogjort dej.
Hon har ju ett hårfäste värre än en 80årig gubbe."Sex säljer" är nog inget Tyra själv står för... eller?
Varför ska jag ge mig? För att jag inte delar din uppfattning här i livet?Nu får du väl ge dig, du är ju värre än Tyra/Oprah helt plötsligt. Är det så svårt att förstå att en del väljer den branschen självmant så man måste misstro och fabricera egna sanningar för att passa in i sin egen trångsynthet.
Vad som är förnedrande är väl upp till var och en att avgöra och för min del ser jag det som ren förnedring när 15, rätt störda, grabbar turas om att sätta på en tjej i alla hål.Varför blir en tjej förnedrad av att vara med flera killar samtidigt?
Vad som är normalt saknar egentligen helt betydelse, mitt påstående gällde att hon troligtvis ljuger.Vad är normalt? Medlet av hela skalan, vissa är av naturliga skäl på den ena eller den andra sidan av mittlinjen, ska alla de frysas ut?
Visst är det så.Det är väl ganska självklart att det är så kallat utsatta kvinnor som dominerar branchen, att påstå annat är på gränsen till naivt. Lite som att tro att horor och knarkare valt sin livsstil på ett rationellt vis.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|