Porrstjärnan Sasha Grey hos Tyra Banks (talkshow)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Hon är rejält känd. Du måste läsa på bättre. Såja, det är inget att gråta för. Ut och porrsurfa bara, det är enda sättet att lära sig. :tummenupp

Eller inventera lagret?

(Jag hade för mig att Pinky jobbade i leksaksbutik för vuxna)

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
har hon valt det frivilligt så är det ok, de här verkar inte varit lika frivilliga

Under onsdagen följer fortsättningen på en mer än trettio år gammal skandal, där höga politiker och ämbetsmän påstods ha köpt sex av minderåriga flickor. De utsatta flickorna, i dag vuxna kvinnor, kräver nu skadestånd av staten.

Då var de 14 och 15 år gamla. De bodde på ungdomshem och hade allvarliga sociala problem. Att köpa sex var då inte kriminellt, men Niclas Karlsson betonar att den ena flickan var minderårig och att den andra var hårt hållen i bordellmammans stall.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=721790

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Visst hon kanske trivs bra på jobbet och är nöjd med sitt val, kul för henne isf, men flertalet av människor i porrindustrin gör inte det.. glöm inte bort de..

Hur vet du det? Finns det statistik på det eller är det något du bara 'vet' ?

Jag säger inte att du har fel men jag tar gärna del av den undersökning du har tillgodogjort dej.

sandstream

Guest
Sant. Favoriten är när de pratar om gangbang-scener och Sasha säger "I did one of those and it was fifteen guys". Reaktionen från publiken var rätt lustig faktiskt. Visste de inte att sådan porr existerar, eller? Jag kanske är porrskadad...
Själv har jag alltid funderat på vad är det för folk som gillar att se såna scener. Sitter de och njuter av att se en tjej bli förnedrad och/eller drömmer de om att få vara en av killarna?

Förövrigt verkar inte Sasha vara helt normal och det skulle inte förvåna mig om hon ljuger angående sin barndom.

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Själv har jag alltid funderat på vad är det för folk som gillar att se såna scener. Sitter de och njuter av att se en tjej bli förnedrad och/eller drömmer de om att få vara en av killarna?

Förövrigt verkar inte Sasha vara helt normal och det skulle inte förvåna mig om hon ljuger angående sin barndom.

Nu får du väl ge dig, du är ju värre än Tyra/Oprah helt plötsligt. Är det så svårt att förstå att en del väljer den branschen självmant så man måste misstro och fabricera egna sanningar för att passa in i sin egen trångsynthet.

Varför blir en tjej förnedrad av att vara med flera killar samtidigt?

Vad är normalt? Medlet av hela skalan, vissa är av naturliga skäl på den ena eller den andra sidan av mittlinjen, ska alla de frysas ut?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Själv har jag alltid funderat på vad är det för folk som gillar att se såna scener....

Värdekonservatism is the shit! :tummenupp

- Förbjud porr som innehåller mer än två deltagare per scen! Dessutom skall dessa vara en man och en kvinna. Annars är det perverst! :mad:
- Sexualakten skall ta sin plats på ett mjukt underlag(säng, soffa, filt) för ingen kvinna vid sina sinnens fulla bruk vill bli borrad på ett obekvämt underlag!
- Samlaget skall skildras som vanliga mäniskor vill ha det. Missionären och kanske lite ratt-rattande. Mannen skall dessutom ha vita tubsockor kvar på fötterna.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Hur vet du det? Finns det statistik på det eller är det något du bara 'vet' ?

Jag säger inte att du har fel men jag tar gärna del av den undersökning du har tillgodogjort dej.

Det finns flera undersökningar/ uttalanden från människor i porrindustrin som säger detta. Alltså inget jag vet av egen erfarenhet el dylikt. :tungan
Tyra hänvisade dessutom till dessa undersökningar i repotaget.. Om du tittade på hela..?! Sas bland annat att många i porrindustrin hade blivit sexuellt utnyttjade innan de började i porren.
Dock inte alla, men oroande många.. Kolla in Tyras show.. :tummenupp

Maax

Maax
Gick med
24 Aug 2005
Hoj
4 hjul o en gräsklippare
Hjälper ju inte till att Tyra enligt min åsikt är helt j**la slut i huvudet.

Inte första gången hon utnyttjar andra för att se ut som hon har något innanför pannbenet. Snackar så mycket skit att jag mår illa bara jag ser den där skenheliga subban. Snackade skit om i princip hela modeindustrin inkl. sina konkurrerenter för ett tag sedan, typ alla använder droger UTOM hon minnsan. :rolleyes: ( Fråga mig inte varför jag vet det:tungan )

Finns fler sätt att hora sig på än att vara med i porrfilm och man kan med säkerhet utgå från att Tyra gjort det på mer än ett sätt i den sååå fina och rumsrena modellindustrin...jo, pyttsan.

Hon är den sists som ska vara high and mighty.

Ungefär lika skrattretande som när Ophra snackar om ekonomiska svårigheter för hon vet minnsan hur det var när hon hade det svårt...för typ ett halvt sekel sedan. :rofl

Rant mode of. :D

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det är väl ganska självklart att det är så kallat utsatta kvinnor som dominerar branchen, att påstå annat är på gränsen till naivt. Lite som att tro att horor och knarkare valt sin livsstil på ett rationellt vis.

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
"Sex säljer" är nog inget Tyra själv står för... eller? :rolleyes:

Bifogat

• Tyra-Banks-41.JPG
    Tyra-Banks-41.JPG
    81.8 KB · Visningar: 154

sandstream

Guest
Nu får du väl ge dig, du är ju värre än Tyra/Oprah helt plötsligt. Är det så svårt att förstå att en del väljer den branschen självmant så man måste misstro och fabricera egna sanningar för att passa in i sin egen trångsynthet.
Varför ska jag ge mig? För att jag inte delar din uppfattning här i livet?
Att de väljer den självmant kan du ju fortsätta att tro. Ungefär som att folk faktiskt väljer att bli prostituerade för att det är ett roligt och stimulerande arbete :rolleyes:
(Läste en intervju med en Stockholms polis som jobbade med prostituerade och han hade efter att ha träffat X antal 1000 tjejer inte mött en enda som gillade sitt jobb)
Varför blir en tjej förnedrad av att vara med flera killar samtidigt?
Vad som är förnedrande är väl upp till var och en att avgöra och för min del ser jag det som ren förnedring när 15, rätt störda, grabbar turas om att sätta på en tjej i alla hål.
Den fråga jag egentligen vill ha svar på var vem som kan tänkas njuta av att titta på såna scener.
Vad är normalt? Medlet av hela skalan, vissa är av naturliga skäl på den ena eller den andra sidan av mittlinjen, ska alla de frysas ut?
Vad som är normalt saknar egentligen helt betydelse, mitt påstående gällde att hon troligtvis ljuger.
Det är väl ganska självklart att det är så kallat utsatta kvinnor som dominerar branchen, att påstå annat är på gränsen till naivt. Lite som att tro att horor och knarkare valt sin livsstil på ett rationellt vis.
Visst är det så.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...