Finns det verkligen folk här som tror att Sasha (18 år!) kommer från en lycklig, stabil familj och att hennes beslut är baserat på en noggran genomgång av olika handlingsalternativ och deras konsekvenser på kort och lång sikt???
Sedan tycker jag iofs även att det värsta övergreppet här är att Tyra och hennes personal bidrar till hela soppan med sin skenheliga omtanke.
Man kan väl trivas inom porrbranschen fast man har haft en taskig uppväxt? Hon kanske känner sig uppskattad här till skillnad från barndomshemmet? Visst, det är en jävligt skev världsbild isåfall men bättre än inget alls.
Tex så är det ju bättre att hon gör detta än att gå på gatan, medan det givetvis hade varit bättre för henne om hon hade pluggat på Stansford och skaffat familj och jobbat som advokat. Kan man tycka om man vill följa de oskriva regler som finns. Samtidigt så är det ju bättre att hon jobbar som detta än att vara medlem i valfri sekt och lura sig själv och låta sig utnyttjas på än värre sätt.
Men det är ju bara vad jag tycker... Folk får göra porrfilm och snorta kola hela dagarna om de vill utan att det rör mig i ryggen, de har säkert varken mer eller mindre bekymmer än oss andra.